Kære erfarne avlere
Nu er det jo sådan, at min hoppe fik et føl med navlebrok sidste år. Plagen er netop opereret på Life, det omfattede indlæggelse en uge, og skal nu have boksro i 8 uger! Det sidste har vi allerede efter 1½ uge været nødt til at lave om til en lille sygefold, hvor den går alene, med en ven på nabofolden lige ved siden af... da den ikke var sjov at gå ture med!
Vi ville bare gerne have en god ridehest til vores ældste datter om nogle år og håber, at med Gribaldi som far bliver resultatet nogenlunde.
Men men, det bliver jo rigtig dyrt.. 5-10.000 kr. til dyrehospitalet, så ville høre, hvad I andre gør ved jeres føl, hvis I nu får et par stykker med navlebrok?? Bliver de opereret, tager I chancen og håber på, at der ikke sker noget, eller bliver de aflivet?
Mange hilsener
Helle