Hej Alle
Jeg er lidt i tvivl om, hvorvidt man SKAL sy en hoppe i tilfælde af at den sprækker ?
Det er ikke en hoppe der skal avles mere på, og hun bruges kun som hyggehest/foldbums 
Det er hoppens 2. føl. Første gang blev hun ikke syet, men det var mere fordi jeg ikke vidste at det var noget der skulle tjekkes op på. Men tror ikke hun var sprækket (ikke noget særligt) da jeg havde en dyrlæge ude og behandle hende med penicillin efter ca. 1 uge pga. gult udflåd, og her sagde dyrlægen ikke noget om at den skulle/burde syes.
Hoppen er så kommet fint i fol denne gang (faktisk ved et uheld
) med naturlig bedækning og har termin om 1½ mdr.