Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 Cashlick op.
Forfatter: 
Dato:  03-03-2010 10:58

Hej Alle


Jeg er lidt i tvivl om, hvorvidt man SKAL sy en hoppe i tilfælde af at den sprækker ?

Det er ikke en hoppe der skal avles mere på, og hun bruges kun som hyggehest/foldbums :-)


Det er hoppens 2. føl. Første gang blev hun ikke syet, men det var mere fordi jeg ikke vidste at det var noget der skulle tjekkes op på. Men tror ikke hun var sprækket (ikke noget særligt) da jeg havde en dyrlæge ude og behandle hende med penicillin efter ca. 1 uge pga. gult udflåd, og her sagde dyrlægen ikke noget om at den skulle/burde syes.


Hoppen er så kommet fint i fol denne gang (faktisk ved et uheld ) med naturlig bedækning og har termin om 1½ mdr.


Helena


2 års vallak efter BH Don Romantic/Donato/Michellino

1 års hoppeplag efter BH Don Romantic/Donato/Michellino

Venter føl i april 2010 efter Romanov/Leredo/Romancier

www.gghorses.dk



0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider