Vi har en del afkom efter Mosevangs Marlo.
Han avler: Højde, luft under, gode gangarter, smarte hoveder, stor udstråling og frem for alt en faktastisk temperment.
i 2007 gik vores hingsteføl efter Marlo - Mikado Vestermølle på fløjen til følskue i Gråsten med 9 point.
i 2008 gik vores hoppe efter Marlo - Butterfly Vestermølle (168) på reservefløjen til hoppekåringen i Gråsten - kåret med 9 - og herefter suveræn vinder af 30 dages afprøvningen i Skanderborg.
i 2009 blev vores hoppe efter Marlo - Bitten Vestermølle (169) kåret med 8 point.
samme år gik vores hingsteføl efter Marlo - McCoy Vestermølle på fløjen til følskue i Gråsten og på reservefløjen til Eliteskue.
Mikado Vestermølle er med en 100% mor.
De andre tre er efter samme mor - en 50% oldenborg hoppe efter fuldblodshingsten Åge xx med 100% oldenborghingsten Diplomat til morfar.
Håber dette kan hjælpe dig lidt videre.
mvh
Pia Petz