Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 Mosevangs Marlo (OLD)
Forfatter: 
Dato:  27-02-2010 21:18

Er der nogen der har afkom efter denne hingst, og/eller kan sige noget om hvilke hopper han passer på, og hvad han giver videre til afkommene?

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hejsa:-)
Forfatter: 
Dato:  27-02-2010 23:02

Jeg har et afkom efter Marlo, med Urprinz til morfar.

Ved vores afkom har han givet masser af loft under og højde.

Afkommet som bliver 3 år til april, måler pt. 173cm stang (mor 166cm).


På nedenstående billede er Pepita knap 2 år.



Hilsen Majken
www.b-oldenborg.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 En del afkom
Forfatter: 
Dato:  28-02-2010 22:00

Vi har en del afkom efter Mosevangs Marlo.


Han avler: Højde, luft under, gode gangarter, smarte hoveder, stor udstråling og frem for alt en faktastisk temperment.


i 2007 gik vores hingsteføl efter Marlo - Mikado Vestermølle på fløjen til følskue i Gråsten med 9 point.


i 2008 gik vores hoppe efter Marlo - Butterfly Vestermølle (168) på reservefløjen til hoppekåringen i Gråsten - kåret med 9 - og herefter suveræn vinder af 30 dages afprøvningen i Skanderborg.


i 2009 blev vores hoppe efter Marlo - Bitten Vestermølle (169) kåret med 8 point.


samme år gik vores hingsteføl efter Marlo - McCoy Vestermølle på fløjen til følskue i Gråsten og på reservefløjen til Eliteskue.


Mikado Vestermølle er med en 100% mor.


De andre tre er efter samme mor - en 50% oldenborg hoppe efter fuldblodshingsten Åge xx med 100% oldenborghingsten Diplomat til morfar.


Håber dette kan hjælpe dig lidt videre.


mvh

Pia Petz

0
0
Svar på denne tråd
 
 Pepita
Forfatter: 
Dato:  01-03-2010 23:08

Her er Pepita som 3-års, på et nyere billede end det Majken har uploadet.



http://www.b-oldenborg.dk


Altid gode oldenborgheste til salg.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tusind tak for svar :)
Forfatter: 
Dato:  03-03-2010 17:38

Det lyder jo lovende... Så nu er jeg næsten sikker på, at Marlo bliver valget i år!

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider