Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 Elektric, så til at finde anden hingst
Forfatter: 
Dato:  27-02-2010 14:10

Ja, så må vi til det igen igen, at finde anden hingst. Jeg var til 2 ifolingsforsøg med min RDH Hoppe Efter Cannon Row xx /Leonardo 11. Jeg betalte for insemineringerne og regningen til dyrlægen. Da hoppen ikke kom ifol aftalte jeg med Jørgen Olsen at vi fortsatte i år, da vi var nået for langt hen på sommeren i 2009, jeg spurgte samtidig om jeg nu kunne være sikker på at han ikke solgte hingsten, inden næste sæson,hvilket han forsikrede mig om at det ikke ville være tilfældet. Så nu skal jeg ud og studere blodlinier igen,ja, der er jo ingen der har lovet det skulle være let,men man føler sig nu lidt r--rendt. Nå vi må op på hesten igen,og så se at komme videre.

Held og lykke til alle kommende følmødre både 2 og firbenede i denne og næste sæson.


VH Brandtofte.




TIL SALG :
Efter Don juan/Ibibell,3 ÅRS vallak SOLGT


Heslegårds Rubin/Pari Ace Dane 4 ÅRS HOPPE

Noblemann/pari ace Dane, HOPPE SOLGT

Hiss highness/Dolomit 3 års vallak

0
0
Svar på denne tråd
 
 Har du prøvet
Forfatter: 
Dato:  28-02-2010 00:05

at kontakte Hr.Olsen, om I evt kunne finde en løsning - eller går du bare ud fra, at han er ligeglad? Det er jo nok lidt større overvejelser der ligger bag et salg af denne super-hingst, så måske har han en god ide? Igennem mange mange år har det jo vist sig, at Hr. Olsen har været på forkant med udviklingen / DV, så brug da denne livline :-)


hilsner

Sussie

Stutteri Følholm



Følholm avler Haflingere og Varmblod.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider