Ja, så må vi til det igen igen, at finde anden hingst. Jeg var til 2 ifolingsforsøg med min RDH Hoppe Efter Cannon Row xx /Leonardo 11. Jeg betalte for insemineringerne og regningen til dyrlægen. Da hoppen ikke kom ifol aftalte jeg med Jørgen Olsen at vi fortsatte i år, da vi var nået for langt hen på sommeren i 2009, jeg spurgte samtidig om jeg nu kunne være sikker på at han ikke solgte hingsten, inden næste sæson,hvilket han forsikrede mig om at det ikke ville være tilfældet. Så nu skal jeg ud og studere blodlinier igen,ja, der er jo ingen der har lovet det skulle være let,men man føler sig nu lidt r--rendt. Nå vi må op på hesten igen,og så se at komme videre.
Held og lykke til alle kommende følmødre både 2 og firbenede i denne og næste sæson.
VH Brandtofte.
TIL SALG :
Efter Don juan/Ibibell,3 ÅRS vallak SOLGT
Heslegårds Rubin/Pari Ace Dane 4 ÅRS HOPPE
Noblemann/pari ace Dane, HOPPE SOLGT
Hiss highness/Dolomit 3 års vallak