Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

Hvad er bedst/billigst?
Forfatter: 
Dato:  20-02-2010 20:09

Hej

Jeg regner med at skulle have min hoppe ifolet hertil Maj også tænkte jeg på..... hvad er den bedste billigste metode? Sidst fik jeg det gjort på Højgård, hvor hun blev sprøjtet i brunst/insimeneret/scannet drægtig. Tre besøg, så det løber jo hurtigt op. Tilgengæld kom hun i fol med det samme.

Den her gang tænker jeg på at køre hende til hingsteholder (stald Cajus hvor hun skal i foles med Coulthard) Synes det lyder billigere.

Hvad er jeres erfaringer?

Gode råd til at se hvornår hun er i brunst modtages gerne!

Samt hvornår skal hun til hingsteholder/Højgård, hvis hun ikke skal sprøjtes i brunst.

Giver i Betakaroten tre måneder inden insimenering?

HILSEN JOAN

Græsning tilbydes fra 1 Juni på Fyn

evt. med opstaldning til vinter

0
0
Svar på denne tråd

Priser
Forfatter: 
Dato:  20-02-2010 23:13

Min erfaring er klart at det er billigst at kører til hingsteholder, og ved Kari og Jack bliver de passet tiptop, og et sted jeg trygt sætter mine heste hen.

Jeg har haft hopper der en del gange, og i sommers lod jeg en af dem gå der på græs sommeren over, og jeg har også en stående der fast nu, og jeg er normalt meget hys med at lade andre passe mine heste, men her er jeg tryg.

Jeg har en hoppe jeg inseminerer hjemme, da hun trives bedst med det, og sidste år skulle hun insemineres i Pinsen, og det løb altså godt op. To ture til Tyskland efter sæden, og besøg af Ansager flere dage i træk i helligdagene, men hvad hun blev drægtig.

Eftersom jeg har den ene hoppe som bliver insemineret hjemme, prøver jeg mest muligt, på at få de andre ud til hingste hvor jeg kan få insemineringen med på hingstestationen.

Annette

Kvalitets avl af springheste

Forhandling af Marstall, Myoplast og TRM

Nu også HorseLux produkter, bla. Fiberpiller

Safemate folingsalarmer udlejes

Book allerede nu

www.stutteri-taldorf.dk

0
0
Svar på denne tråd

tak annettet
Forfatter: 
Dato:  21-02-2010 21:00

Tak for svar.

Så vil jeg prøve det den her gang. Så må jeg ringe og høre hvornår de vil have hende :-)

HILSEN JOAN

Græsning tilbydes fra 1 Juni på Fyn

evt. med opstaldning til vinter

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider