Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 2 års oldenb. hoppe kåring?
Forfatter: 
Dato:  19-02-2010 18:36

Hej HN'er..!



Jeg har et spørgsmål som jeg håber I kan besvare for mig :-)


Jeg har en hoppepige som bliver 2 år i starten af marts. Jeg kunne godt tænke mig at få hende til kåring - findes der kåring for 2 års hopper i Dansk Odenborg Avl?


I så fald, hvad kræver det for at kunne stille med sin hest, hvad koster det, hvor og hvornår er det, hvordan fungerer det osv?


Jeg håber I kan hjælpe mig :-)






Bokse lejes ud i udkanten af hillerød - se www.123hjemmeside.dk/broedeskov

Venlig hilsen Lea


0
0
Svar på denne tråd
 
 der er inge kåring
Forfatter: 
Dato:  19-02-2010 20:34

af 2 års hopper. Men du kan stille den til dyrskue. Hvis den på dyrskuet opnår min. 23 point har den derefter adgang til eliteskuet hvor den vil indgå i konkurrence med andre 2 års hopper.


Mht. kåring er det for 3-års og ældre hopper.


mvh

Pia Petz

0
0
Svar på denne tråd
 
 Er der ikke
Forfatter: 
Dato:  19-02-2010 21:01

længere skue for de to års i DOA?? Det var der vel engang var der ikke???


Ikke kåring bare bedømmelse ligesom en slags terminsprøve???


Køb dansk, det hjælper hele nationen.


RIP:

Bedstemor 27/09-28--06/11-08

Far 05/09-47--08/11-08


www.kolbaekgaard.webs.com


0
0
Svar på denne tråd
 
 følskuet
Forfatter: 
Dato:  19-02-2010 23:35

Din 2 årshopper er meget velkommen til føl skuerne som DOA afholder sidst på sommeren. Her vil den blive bedømt efter samme pointsystem som til dyrskuerne. Sammer regler gælder her angående udtagelse til eliteskue. Opnår hun 23 er hun udtaget.


I den forbindelse vil jeg gerne gøre opmærksom på "træning af den unge hest frem til skue og kåring" d 17/4-2010 v Ringsted. Dette afholdes af aktivitetsudvalg Sjælland, DOA. Lotte Fønskov kommer desuden og fortæller, samt underviser i "mønstring, opstilling og klargøring"


Der kommer mere om dette på www.danskoldenborgavl.dk i marts måned.


OLDENBORGHESTE FRA ØSTENSGAARD

CAMILLA LARSEN



www.hingstedag.dk


Søndag d 21/3-10 i Ringsted



0
0
Svar på denne tråd
 
 Nå det mente jeg
Forfatter: 
Dato:  20-02-2010 07:42

nå det mente jeg da nok. Ringsted er lige en kende for langt væk til et kursus, desværre.


Men jeg er overbevist om vi ses til skuet i Jylland.


Køb dansk, det hjælper hele nationen.


RIP:

Bedstemor 27/09-28--06/11-08

Far 05/09-47--08/11-08


www.kolbaekgaard.webs.com


0
0
Svar på denne tråd
 
 tak for hjælpen
Forfatter: 
Dato:  22-02-2010 07:18

Mange tak for jeres svar :-)


Jeg vil kigge nærmere på kurset.




Bokse lejes ud i udkanten af hillerød - se www.123hjemmeside.dk/broedeskov

Venlig hilsen Lea


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider