Heste er jo basale dyr, og er deres behov opfyldt, er der sjældent problemer med disse fredsommelige, og alligevel komplicerede kræ.
Vi har 16 heste i forskellig strørrelse og alder
Det er altid underholdende at betragte dem.
Når hopperne er i brunst, er det ligesom de forrykker rangen i flokken, og bliver dem der bestemmer.
Dog er den den gamle der stille og roligt overtager igen, når de er færdige..
Er de i fol, bliver de ligesom de "svagere" der skal passes på dem.. Og hos os, mere bekymret.
Om de bliver gladere, er svært at svare på, men det er jo mest naturligt, at hopper er drægtige næsten altid.
Det er jo ligesom naturens mening med dem.
Roligere bliver de i hvert fald.