Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 Hvad er forskel på de forskellige afprøv
Forfatter: 
Dato:  12-02-2010 23:32

Nu sad jeg lige og kiggede min hoppes data på HD. Jeg kan se at hun både er eksteriørkåret, sadelkåret og egnethedstestet.


Eksteriørkåring kender jeg godt. Men hvad er forskellen på de to andre??


Sadelkåring er vel for at få sit "R", hvad er så formålet med E.T??


Køb dansk, det hjælper hele nationen.


RIP:

Bedstemor 27/09-28--06/11-08

Far 05/09-47--08/11-08


www.kolbaekgaard.webs.com


0
0
Svar på denne tråd
 
 Er der virkelig
Forfatter: 
Dato:  13-02-2010 15:42

ikke nogen der kender til hvorfor vælge det ene eller det andet eller begge dele???


Køb dansk, det hjælper hele nationen.


RIP:

Bedstemor 27/09-28--06/11-08

Far 05/09-47--08/11-08


www.kolbaekgaard.webs.com


0
0
Svar på denne tråd
 
 hvad med googel?
Forfatter: 
Dato:  13-02-2010 15:50

kender ikke selv til det, men prøv da google, mon ikke man kan finde noget der?


Med venlig hilsen


Ditte


Termin 21 februar 2010

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ja men det
Forfatter: 
Dato:  13-02-2010 16:03

synes jeg ikke giver et svar på hvorfor man vælger det ene frem for det andet. For så vidt jeg kan se ender det ud i det samme resultat. Nemlig en rideprøve der enten er bestået eller ej.


Så det er måske hvis man ikke får R i første omgang så kan man bare prøve igen, så kaldes det bare noget andet??


Men det synes jeg bare heller ikke passer sammen for min egen hoppe er jo begge dele. Som 3 års fik hun sit R til sadelkåring og som 4 års bestod hun egnethedstesten. Og havde hun ikke sit R i forvejen havde hun vel fået det der. Men det havde hun jo.


Det er ikke mig der har stillet hende til noget af det derfor kan jeg ikke lige selv finde et svar.


Køb dansk, det hjælper hele nationen.


RIP:

Bedstemor 27/09-28--06/11-08

Far 05/09-47--08/11-08


www.kolbaekgaard.webs.com


0
0
Svar på denne tråd
 
 Egnethedstest
Forfatter: 
Dato:  13-02-2010 16:06

De fleste der starter Egnethedstest, gør det med det formål at få en udtagelse til Unghestechampionatet i Herning.


Mht start af hopper der HAR fået R'et, så er det ofte et forsøg på at opnå endnu bedre karakterer end ved sadelkåringen.



Mvh
Charlotte

Züchten heißt: Denken in Generationen!


Bedækning tilbydes ved H-S Janus WMH 120

DV- og WM-Ungheste sælges

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tak for det
Forfatter: 
Dato:  14-02-2010 09:11

Charlotte.


Kan være det osse var tilfældet her. Men det var det jeg søgte efter. Jeg undrede mig bare. Og nu har jeg haft hende i over to år og det har aldrig undret mig for jeg har egentlig først SET det nu. Underlig.


Køb dansk, det hjælper hele nationen.


RIP:

Bedstemor 27/09-28--06/11-08

Far 05/09-47--08/11-08


www.kolbaekgaard.webs.com


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider