synes jeg ikke giver et svar på hvorfor man vælger det ene frem for det andet. For så vidt jeg kan se ender det ud i det samme resultat. Nemlig en rideprøve der enten er bestået eller ej.
Så det er måske hvis man ikke får R i første omgang så kan man bare prøve igen, så kaldes det bare noget andet??
Men det synes jeg bare heller ikke passer sammen for min egen hoppe er jo begge dele. Som 3 års fik hun sit R til sadelkåring og som 4 års bestod hun egnethedstesten. Og havde hun ikke sit R i forvejen havde hun vel fået det der. Men det havde hun jo.
Det er ikke mig der har stillet hende til noget af det derfor kan jeg ikke lige selv finde et svar.