Jeg synes der sidste år vrimlede med spændende ældre og allerede kårede hingste, der kom til Herning for at opnå dansk kåring.
I år synes jeg ikke man har hørt om en eneste!!!
Er det mig der hænger i bremsen eller tegner kåringen til at blive mere "død" på det område i år??
Jeg synes nemlig ikke jeg har hørt om en eneste, så hvis du har ... Kom frisk og fortæl
Hilsen
Margrethe
Stald-Sortebjerg
www.stald-sortebjerg.dk
Lykkelig ejer af et fantastisk Heartbeat afkom
"Sweet Grace" halvblodshoppe fra 2008 e. Casir Ask sælges
det varer jo ikke længe for de begynder at sende katalog ud, var det d. 15. det var klar, så må vi jo snart kunne få svar på det
Ny hjemmeside
www.stald-ovenskov.dk
hingstelisten er stadig i luften her
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet