Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 OS kåring i DK
Forfatter: 
Dato:  07-02-2010 11:09

Er der nogen der ved om man kan få kåret de tyske oldenburgere et sted herhjemme i Dk, og hvornår evt?



Flere heste sælges, se præsentation





0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  08-02-2010 01:12

De plejer at være i dk i oktober-november måned. De er flere steder og de steder kendes først hen mod den tid,men de er ihvertfald ved mig til den tid.


Venlig hilsen Helle Markussen.

www.123hjemmeside.dk/oldenborgavl


Oldenborg heste sælges:)





0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  05-03-2010 13:40

Helle:


Ved du evt. hvor de holder det på Fyn? Og hvor er det man kan blive medlem i Tysk oldenburg? Skal have min 4års hoppe kåret, men er meget uerfarn på det her område.


"En dygtig træner kan få hesten til at arbejde for en, men en fantastisk træner kan få hesten til at ønske at arbejde for en! "


  • Fantastisk 11 års fuldblods vallak til salg (:
0
0
Svar på denne tråd
 
 1234565
Forfatter: 
Dato:  05-03-2010 13:45

Nej det kommer først efter sommerferien hvor de holder det.Du skal ringe til det tyske oldenburger verband.0049 4441935554


Venlig hilsen Helle Markussen.

www.123hjemmeside.dk/oldenborgavl


Oldenborg heste sælges:)





0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider