De plejer at være i dk i oktober-november måned. De er flere steder og de steder kendes først hen mod den tid,men de er ihvertfald ved mig til den tid.
Ved du evt. hvor de holder det på Fyn? Og hvor er det man kan blive medlem i Tysk oldenburg? Skal have min 4års hoppe kåret, men er meget uerfarn på det her område.
"En dygtig træner kan få hesten til at arbejde for en, men en fantastisk træner kan få hesten til at ønske at arbejde for en! "