Hvordan forholder man sig som hingsteholder, når der skal indberettes bedækninger af hopper?
Skal man være medlem af LR (hedder det stadig dette) og findes der et skema som skal udfyldes?
http://dphorses.webs.com/
Shulay Gold Rush og Moonhaze Silver Spiral står til avlstjeneste i sæsonen 2010.
Skal du købe en indberetningsblok ved LR, og udfylde hvergang der bedækkes og indsendes, eller også skal du have et hingsteholder abbonnement til databasen, og kan så indberette elektronisk hvergang.
Beklager taste og stavefejl
www.stenhedegard.dk
Sælges:
DV ´10 e Itsabrahma x RDH x BH Romancier (rød)
WM ´10 e J. Jones X W. April (rød)
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet