Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 Electric solgt
Forfatter: 
Dato:  03-02-2010 09:50

I flg www.hippodot.com er Eletric blevet solgt.


Han skal ikke bedække i 2010


5 års DV hoppe sælges


0
0
Svar på denne tråd
 
 Finanskrise
Forfatter: 
Dato:  04-02-2010 09:04

Ja, det er over hele linjen, man bliver ramt af finanskrisen.


Jeg kan godt lide Electric (selvom han har været lidt tændt de gange jeg har mødt ham) så det bliver da spændende at se om han kommer i avlen igen på et tidspunkt.


Nu har jeg aldrig besøgt Jørgen Olsen, så har ikke set hvordan ejendommen er/ser ud. Men jeg troede egentlig at sådan en landejendom var dyrere på øen - 8 mill. er jo bare et greb i lommen...


Venlig hilsen

Trine


0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  04-02-2010 12:24
Det er da en gammel nyhed!

Han blev solgt til Anne Lyngbye fra Strandagergaard i Lyngby tilbage i December. Dog havde hun allerede købt part i Hingsten for længe siden, måske fordi Hr. Olsens Økonomi altid har været skræntende..

Nu som reserve til unghestechampionatet i Herning 2010 med Fairly's Wilma!! ;) ;)


Bronzemedaljehoppe f. 2006 efter Solos Landtinus/Cape Town S sælges billigt, pga. krybbebidning. Mor GRDH..

0
0
Svar på denne tråd
 
 Electric
Forfatter: 
Dato:  05-02-2010 00:17

Det er sikkert en gammel nyhed men først officel nu som Stald lundebakken skriver.


Så vidt jeg ved bor Anne Lynbye i Kokkedal(Fredensborg kommune)


Du må være godt orienteret siden du ved at Hr.Olsen som du skriver altid har haft en skræntende Økonomi...


Vi må håbe at Anne Lyngbye finder en god rytter til Electric så han får vist sit værd for hans temperament er der ikke noget i vejen med men noget andet galt har der nok været...

0
0
Svar på denne tråd
 
 lalala
Forfatter: 
Dato:  05-02-2010 09:23

har han også solgt gården?? til 8 mill... orj det er da godnok billigt så...


var i praktik dér for år tilbage - det er godtnok et lækkert sted må jeg sige - og det kan da ikke være forfaldet så meget siden da?? (har jeg misforstået dig TrineK - eller ER det faktisk solgt???)


Manilla Birkedommergård - nu som foldbums... og FØLMAVE - YAY!!!


Balingo Birkedommergård - hvil i fred min ven :'(


søn. 13 dec. 2009 kom Deimi i stalden med følle - glæder mig til at prøveride damen

0
0
Svar på denne tråd
 
 Gården til salg
Forfatter: 
Dato:  05-02-2010 10:28

På Jørgen Olsens hjemmeside, står gården til salg for 8 mill.


Se link hér: www.olsenhorses.dk/sider/ nyheder.html


Venlig hilsen

Trine


0
0
Svar på denne tråd
 
 lalala
Forfatter: 
Dato:  05-02-2010 10:29

orj så gad jeg godt lige vinde i lotto


Manilla Birkedommergård - nu som foldbums... og FØLMAVE - YAY!!!


Balingo Birkedommergård - hvil i fred min ven :'(


søn. 13 dec. 2009 kom Deimi i stalden med følle - glæder mig til at prøveride damen

0
0
Svar på denne tråd
 
 67855743231
Forfatter: 
Dato:  05-02-2010 10:34

Jeg har hørt i min øresnegl at det er fordi han skal skilles.


Mvh Kit



I used to have an open mind but my brain kept falling out.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Electric
Forfatter: 
Dato:  05-02-2010 11:35

Jeg "kender" Anne Lyngbye lidt fra år tilbage, da hun havde heste i ridning ved min gamle chef. Vi havde generelt 5-6 af hendes heste i stalden, og både hende og døtrene var ufattelig søde. Dengang var det mest den ældste af døtrene, Loiuse (mener jeg hun hedder) der kom og red undervisning.


Jeg er slet ikke i tvivl om han er havnet hos en god heste ejer, og hun nok skal finde en rytter til ham.


Vedr. kommentar på Jørgen Olsen´s økonomi, så synes jeg det er dybt usmageligt at skrive sådan som Kristina skriver, ikke nogen god reklame for Søbakkehus, som jo ellers laver gode heste.


Om man kan lide Jørgen eller ej, så har igennem årene fundet mange gode heste som har repræsenteret DV godt.


Annette


Kvalitets avl af springheste !!


Forhandling af Marstall, Myoplast og TRM !!


Safemate folingsalarm udlejes !!


Book folingsalarm allerede nu !!


Opstaldning tilbydes !!


www.stutteri-taldorf.dk !!

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  05-02-2010 14:14

Okay, ja jeg er godt orienteret! Og undskyld hvis jeg har trådt på nogen! Det var bestemt ikke meningen!!!!


Troede bare det var alm. kendt at Olsen altid har haft lidt lavvande i kassen.. Men det rækker jeg da i mig igen så... Det er synd for han er SATANS dygtig til det han laver! Al respekt..

Og han har gennem tiden haft nogle af de mest fantastiske hingste... Men tror nu nok at de nye ejere skal finde en god rytter til ham. Desværre er han så vidt jeg ved skadet, og har været det gennem længere tid.. :( Derfor er han heller ikke set i sporten..


Og jo, det var en tryk fejl.. Strandagergaard ligger jo selvfølgelig i Kokkedal..




Nu som reserve til unghestechampionatet i Herning 2010 med Fairly's Wilma!! ;) ;)


Bronzemedaljehoppe f. 2006 efter Solos Landtinus/Cape Town S sælges billigt, pga. krybbebidning. Mor GRDH..

0
0
Svar på denne tråd
 
 Joachim Thomsen skal ride Electric
Forfatter: 
Dato:  25-02-2010 18:22

Det bliver Joachim Thomsen, der skal ride Electric. Se her:


www.hippodot.com/2010/hesteavl/ electric_solgt_2.html


mvh Ancora

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider