Jeg "kender" Anne Lyngbye lidt fra år tilbage, da hun havde heste i ridning ved min gamle chef. Vi havde generelt 5-6 af hendes heste i stalden, og både hende og døtrene var ufattelig søde. Dengang var det mest den ældste af døtrene, Loiuse (mener jeg hun hedder) der kom og red undervisning.
Jeg er slet ikke i tvivl om han er havnet hos en god heste ejer, og hun nok skal finde en rytter til ham.
Vedr. kommentar på Jørgen Olsen´s økonomi, så synes jeg det er dybt usmageligt at skrive sådan som Kristina skriver, ikke nogen god reklame for Søbakkehus, som jo ellers laver gode heste.
Om man kan lide Jørgen eller ej, så har igennem årene fundet mange gode heste som har repræsenteret DV godt.
Annette