Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 bæring, højtstillet og langbenet
Forfatter: 
Dato:  22-01-2010 10:33

Hej.


Hvilken hingst har efter jeres mening god bæring, er langbenet og højtstillet?



Jeg spørger da jeg snart tror jeg har set mig blind på hingste.. Så nu prøver jeg at stille et meget åbent spørgsmål i et stort forum for at prøve at få nye øjne på :)


Håber meget I vil komme med nogle bud.

0
0
Svar på denne tråd
 
 samme ploblem her
Forfatter: 
Dato:  27-01-2010 20:18

Men af de unge hingste synes, sixten langholt, stevie wonder, tailormade temptation. Men det hvad der måske kunne gå til min hoppe, for hun er lidt lang i lænden,og ikke nem at ride. så kan ikke sætte B.H Don Schufro da han vider gir lang lænd.De 2 først nævnet hingste, har meget ridlighed.

Men synes det er enormt svært , er kommet så langt, så det er nok lidt det, samme som at sidste hale på grisen .


skive til mig hvis der er spørgsmål til dressurkursus.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Det er da helt
Forfatter: 
Dato:  29-01-2010 13:24

Det synes jeg da helt klart Bøgegårdens Laurino er :-) Håber selv at det lykkedes at få min hoppe drægtig med ham i år.


Nyt Avlsforum- Kig forbi og opret dig med det samme!


http://avlsforum.ning.com



"Facebook"- bare kun for hestefolk :-)

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider