Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 er der nogle der kender
Forfatter: 
Dato:  19-01-2010 10:12

til stardust fra katrinelund


og hvilken type føl han laver osv.


jeg skrev og spurte ib kirk og han forslog mig at bruge ham på min hoppe der er efter diadem og churchill (RDH hoppe)


men har ikke hørt så meget til ham så jeg ville lige høre jer om i kender noget til ham ?


0
0
Svar på denne tråd
 
 han er 4 i år
Forfatter: 
Dato:  19-01-2010 10:58

derfor er hans første føl ikke født endnu.


Synes selv han er super smart og har en særdeles spændende stamtavle. Han springer super med masser af kapacitet. Har selv overvejet at bruge ham i år.


0
0
Svar på denne tråd
 
 ok super :-)
Forfatter: 
Dato:  19-01-2010 17:14

ok men glæder mig da til at se hvad der kommer ud af de føl :-)


men elles hvis der er andre som har lidt kendskab til ham må de meget gerne skrive det for overvejer at sætte min hoppe i fol i år


men syntes det er blevet super svært at vælge for der er kommet så mange super gode hingste


men kom gerne med + og - alt kan bruges :-)

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider