til stardust fra katrinelund
og hvilken type føl han laver osv.
jeg skrev og spurte ib kirk og han forslog mig at bruge ham på min hoppe der er efter diadem og churchill (RDH hoppe)
men har ikke hørt så meget til ham så jeg ville lige høre jer om i kender noget til ham ?
derfor er hans første føl ikke født endnu.
Synes selv han er super smart og har en særdeles spændende stamtavle. Han springer super med masser af kapacitet. Har selv overvejet at bruge ham i år.
ok men glæder mig da til at se hvad der kommer ud af de føl
men elles hvis der er andre som har lidt kendskab til ham må de meget gerne skrive det for overvejer at sætte min hoppe i fol i år
men syntes det er blevet super svært at vælge for der er kommet så mange super gode hingste
men kom gerne med + og - alt kan bruges
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet