|
|
| Juniperlodge Jones WMH 145 |
|
|
Er ikke længere i blandt os  Det var formentligt tarmslyng, men der var fra ejers side gjort klart at han ikke skulle indlægges, men aflives. Kære HN'er vil I ikke krydse fingre for at min WM hoppe i år foler et sundt hoppe føl.
Beklager taste og stavefejl
www.stenhedegard.dk
Sælges:
DV ´10 e Itsabrahma x RDH x BH Romancier (rød) WM ´10 e J. Jones X W. April (rød)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Åh nej! |
| Forfatter:  |
Britthn |
| Dato:  |
19-01-2010 10:11 |
|
Jamen dog. Det var da en trist nyhed. Han var da godt oppe i årene, ikke? Jeg skal nok krydse for, at du får det fineste hoppeføl. Ellers må du prøve med Jones' søn 
Kh. Britt
Valhallas Abigail "Abby" - En af verdens smukkeste heste
Welsh Cob - mit valg
Medlem af Bullerklubben
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Juniperlodge Jones WMH 145 |
|
|
Jo, han var en ældre herre. Og en som med hans erfaring har lært mig meget, og som lige nu virker uerstattelig. Ja, hans søn er jeg allerede blevet tilbudt til bedækning, men ved ikke helt hvad jeg vil. Tak.
www.stenhedegard.dk
Sælges:
DV ´10 e Itsabrahma x RDH x BH Romancier (rød) WM ´10 e J. Jones X W. April (rød)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| God hingst.. |
|
|
Åh Han har søreme ellers lavet nogle gode afkom. Trist.
Formidler af sæd fra: FB Gangster Fløjhingst DSP 2009 *** Reservesieger-hingst Westfalen 2008 *** anerkendt i bedste afsnit (HB 1) Schleswig Holstein 2009 *** anerkendt i Hannover 2009
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| J. Jones |
|
|
Hej Mette. Det gør mig da rigtig ondt at høre  Krydser fingre for at April leverer et godt føl.
Hilsen Linda Avl af Welsh Mountain Störtebecker´s Genius tilbyder bedækning i 2010. www.noerrelidestud.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nej dog..... |
|
|
man blir helt kold inden i... det var dog skrækkeligt. Han var en dejlig hingst med gode afkom, dem må vi nu glædes endnu mere ved. krydser fingere for super sunde Jones føl 2010
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Øv da.... |
|
|
Det er så trist når de gamle kæmper må stille skoene, det er absolut et tab for dansk Welsh-avl.
Mvh Charlotte Züchten heißt: Denken in Generationen!
Bedækning tilbydes ved H-S Janus WMH 120 DV- og WM-Ungheste sælges
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| puha... |
|
|
det var ikke rart, håber du får dit hoppeføl ..
Jytte Hansen
Som egentlig færdes på HN som privatperson 
Sælges: Super dejlig kat 2 pony, kan lidt af hvert  4 års Frederiksborg vallak efter Mignon Vejvad, Tilredet
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Takker alle |
|
|
for de pæne ord. Jones venter i år kun et føl. De andre der er blevet bedækket har enten resorberet eller kastet.
www.stenhedegard.dk
Sælges:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jamen dog! |
|
|
Jamen dog Mette, det er jeg godt nok ked af at høre, med den fine dreng! Han var en rigtig fin hingste basse! Krydser fingre for at du får dit hoppe føl...! Mvh. Lotte
Med
Heimdals Knut Stenhedegårds Dorién Rædkær´s Le Louvre
"My Horse, My horse, a Kingdom for my Horse!"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Trist... |
|
|
Jeg er ked af at høre, at han ikke klarede den... Krydser fingre for, at du får et rigtig fint føl efter ham.
Venlig hilsen Jane Hakuna Matata
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tager tråden op igen |
|
|
da jeg har hentet en 3 års vallak efter Juniperlodge Jones. Så fik I jeres føl og er der nogen som vil dele billeder af afkommene? Også meget gerne ridebilleder, hvis der er nogen som har lidt ældre afkom og fortæl lidt om deres temperament.
Lil Chief No White født d. 21. maj, 2008. Quarter Horse Gelding Far: Satchmo Design Mor: Great Shawnee Pine
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jonesafkom |
|
|
Vi er da så heldige og have en tre års WPBR efter ham  dejlige Kira
Hun er en bestemt dame, som helst vil ha sin vilje, men med et hjerte af guld og alles darling 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fin pony |
|
|
Hvor er hun bare smuk 
Lil Chief No White født d. 21. maj, 2008. Quarter Horse Gelding Far: Satchmo Design Mor: Great Shawnee Pine
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jones afkom |
|
|
Jeg har stadig det aller sidste afkom efter ham, som heldigvis blev en hoppe, hun kan ses på min præs  Stutteri Harvest som ejede ham har lavet rigtig mange afkom, og mener der kan findes billeder af de fleste på hjemmesiden selvom de er solgt Hvad hedder din ?
Beklager taste og stavefejl www.stenhedegard.dk Halmpiller sælges Ungheste sælges, 1, 2 og 3 års drenge
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| skøn pony |
|
|
metjen - det er godt nok en skøn pony du har dig der  Min hedder Krogs Mico, og han er 3 år til april. Jeg har ikke billeder endnu, og venter lige med at sætte på til han har fået lidt flere kilo på kroppen. Men sikke en gang han har, jeg er helt benovet over hans trav. Og et rigtig dejligt sind har han også. Hvad gør i med tilridningen af de små størrelser? jeg har allieret mig med en pige på 7 år, som jeg forestiller mig skal på ryggen af ham under min vejledning. Jeg laver al jordarbejdet med ham, så han bliver nem at have med at gøre, men på et tidspunkt skal der jo lidt mere til end hvad en 7 årig kan klare. Kan jeg selv sætte mig op på ham, når først han har fået lidt muskler og kondition? Jeg vejer ca. 60 kg. Jeg taler ikke om flere timers ridning overhovedet, men måske et kvarter til tyve minutter 2-3 gange om ugen for lige at lære ham nogle grundlæggende ting. Hvad gør I andre? Jeg har aldrig haft en i den størrelse før, så jeg er lidt i tvivl om hvordan jeg lige griber det an. Meningen er, at han med tiden skal blive en god stabil børnepony og nok bliver sat til salg senere. Hans flotte trav skal altså ud på dressurbanerne, det må ikke gå til spilde.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Krogs Mico |
|
|
Hvor dejligt at høre han har det godt, han er lavet herhjemme dvs hoppen er bedækket her og siden solgt med ham i maven. Vil glæde mig til billeder Hvem har du købt ham af 
Beklager taste og stavefejl www.stenhedegard.dk Halmpiller sælges Ungheste sælges, 1, 2 og 3 års drenge
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|