her kommer så min Rush Hour knægt....
Krone's Caspian er efter BH Rush Hour og en Donnergraf/Weltloewe RDH hoppe.
Jeg håber det er i orden for Reni, fra Stutteri Krone som har solgt mig Caspian, at jeg viser et føl/mor billed, hvor man så kan se Caspians mor og bette caspian titte frem :

Her som lidt større føl:

Reni har vist været meget tilfreds med caspian, for han har da fået en hellillebror sidste år 
Caspian så sådan her ud i sommers da jeg købte ham:

Og nu som "stor" 1½ års - 160 cm i stang - ser han sådan her ud:


Han er en vågen herre, som pruster/snøfter meget
Men samtidig er han meget nysgerrig og modig. Han kræver en konsekvent opdragelse, men er så også meget nem at opdrage på - smeden roste ham lige til skyerne forleden da han var der og beskærer 
Han har ganske udemærkede gangarter, uden at han er helt ekseptionel gangmaskine. Og så har han et ekstremt 5 gear, som tages i brug når der leges tagfat på folden.
Som sagt har han været noget uheldig som føl - først fik han bukkehov efter en såleknusning, så blev han opereret for navlebrok, og så skar han en god del af af ballen på det ene baghov af på et stykke metal.
Til gengæld ved jeg, at hans helbror ikke har haft problemer - så caspian har bare været uheldig. Men 7-9-13 så er der ikke sket noget efter jeg fik ham.
Jeg synes, at de RH-afkom jeg har set billeder af meget ligner hinanden af udseende og med store partier/gode rammer. Gangarter er ikke nemt at vurderer på billeder - men der er ingen som brokker sig. Og man må jo sige, at han har lavet en rigtig flot følbeskrivelse.
MVH charlotte
MVH Charlotte