Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 Højde på Laurino afkom?
Forfatter: 
Dato:  09-01-2010 21:07

Det er kendt at afkom efter Bøgegården Laurino bliver langbenet.


Jeg syntes det kunne være rigtig spændende at høre hvor høje Jeres Laurino afkom er. Første årgang begynder jo at nærme sig de 3 år.


Jeg har selv en vallak fra 01.04.2008 han blev målt her 1. Januar til 166 cm fortil og 170 cm bagtil. Hans mor er 170 cm.


Jeg har haft Layout siden han var 8 måneder og han har vokset jævnt hele tiden, har Jeres også gjort det?


Jer med dem fra 07 hvor meget har de vokset siden de var 2?


Glæder mig til at høre fra jer


Hanne

0
0
Svar på denne tråd
 
 Laurino
Forfatter: 
Dato:  10-01-2010 20:04

Min Laurino-hingsteplag fra juni 08 er omkring 161. Så jeg regner med at han bliver ca. 168, hvilket ville være helt perfekt:-) Moderen er 165. Han er også vokset jævnt indtil videre.


Der er både Laurino-afkom fra 07 og 09 i stalden, og damen fra 07 er pt. ca. 171 og meget ædel. Moderen er igen 165, så man må sige ja til, at Laurino giver højde.


Derudover er de Laurino-afkom jeg har kendskab til både rigtig godt gående, gode i hovederne og fantastiske at have med at gøre. Det bliver spændende at se dem under rytter, når den tid nærmer sig:-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 tradada
Forfatter: 
Dato:  14-01-2010 12:40

Hej

Ved desværre ikke lige hvor han er fortil, men bagtil ca. 170 og nærmer sig de 2 år, siden jeg købte ham som 7mdr, har han vokset rigtig godt, men som om det er gået lidt i stå nu, heldigvis for det, Men han står hos en gammel avler, som mener han vil blive omkring de 175...


Maria B.P
Søger opstaldning i århus området til hingsteplag.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Laurino afkom
Forfatter: 
Dato:  18-01-2010 14:38

Mit Laurino afkom er fra 2007 og er nu ca. 172 i stang. Han lader til at blive endnu højere, da hans bagpart er højere.


- Henriette -

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider