Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 psa hingstekåring
Forfatter: 
Dato:  09-01-2010 13:44

Hej alle kloge mennesker, jeg har købt et dejligt palomino hingste føl, og nu overvejer jeg lidt, at prøve at få ham kåret. Jeg har dog absolut INGEN ide om hvad det kræver og hvad jeg skal gøre, eller hvad der skal foregå, hvis vi tager afsted, så hvis nogen af jer er "gamle ræve" inden for dette vil jeg modtage gode råd og vejledning med kyshånd!

På forhånd tak.


Trine Lind Jensen

Nu med Kvolbæks New Nirvana

0
0
Svar på denne tråd
 
 Du kan
Forfatter: 
Dato:  09-01-2010 15:20

Du kan jo starte med at læse det der står på www.palomino-psa.dk


Og hvis du ikke bor for langt fra Fredericia, så kig forbi til april, når foreningen holder hingstekåring der.


Den nøjagtige dato finder du også på hjemmesiden.


Inden din hingst bliver gammel nok, kan du jo "øve" dig i at fremstille ham til plagskue til sommer.




Mvh Tina, desværre uden Turpin


(Her skulle der have stået en signatur, som skulle vise hvor belæst og dybsindig jeg er....)



Til Dick Turpin:

"When a loved one becomes a memory,
memory becomes a treasure."
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider