Hej alle kloge mennesker, jeg har købt et dejligt palomino hingste føl, og nu overvejer jeg lidt, at prøve at få ham kåret. Jeg har dog absolut INGEN ide om hvad det kræver og hvad jeg skal gøre, eller hvad der skal foregå, hvis vi tager afsted, så hvis nogen af jer er "gamle ræve" inden for dette vil jeg modtage gode råd og vejledning med kyshånd!