Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 Miniature - mærkning
Forfatter: 
Dato:  06-01-2010 10:02

Min kæreste og jeg er de glade ejere af Kevin, en miniaturehingst på nu 3 år.


Vi er af flere mini-avlere blevet anbefalet at stille ham til kåring, især pga. hans gode benstilling. Også selvom han ikke har 3-leddet afstamning på mor-siden.


Han er kun besigtiget, ikke chip-mærket.


Skal han chippes inden kåring? Eller møder vi bare op med ham, kun besigtiget som føl?


Han havde ved besigtigelsen en enkelt hvid stribe på den ene forhov. Den er nu blevet til flere striber på alle hove!

Han har appaloosa-gen fra hans far, og der skulle derfor ikke blive problemer mht identitet ud fra hans pas.



"Det er bedre at have elsket og mistet end slet ikke at have elsket"

Unette, Amadeus, Hetja & Kevin - mine hypper!

Una Evigglad - sidste skud på stammen...



Amadeus udlånes - den skønneste 1'er pony!

0
0
Svar på denne tråd
 
 hvis jeg
Forfatter: 
Dato:  06-01-2010 15:04

var dig, ville jeg kontakte DMHF og hører dem ad...der er mange forskellige regler i de forskellige forbund, så for at få det rigtige svar, er det dem du skal rådføre dig med...


Lillefis

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider