Min kæreste og jeg er de glade ejere af Kevin, en miniaturehingst på nu 3 år.
Vi er af flere mini-avlere blevet anbefalet at stille ham til kåring, især pga. hans gode benstilling. Også selvom han ikke har 3-leddet afstamning på mor-siden.
Han er kun besigtiget, ikke chip-mærket.
Skal han chippes inden kåring? Eller møder vi bare op med ham, kun besigtiget som føl?
Han havde ved besigtigelsen en enkelt hvid stribe på den ene forhov. Den er nu blevet til flere striber på alle hove!
Han har appaloosa-gen fra hans far, og der skulle derfor ikke blive problemer mht identitet ud fra hans pas.