|
|
| helgstrand dressage. |
|
|
hej som overskiften lyder har helgstand ÅBENT HUS den 9-1 kl 14 00 .hvem skal derop?
MVH Ulla Søballegård Ridecenter tilbyder opstaldning hingsteføl efter Uno don Diego og hoppeføl efter Stuntmann af Hvarre sælges se mere på præsentation
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvis jeg |
| Forfatter:  |
JLH ♥Wannamus♥ |
| Dato:  |
30-12-2009 12:53 |
|
har fri regner jeg da med at tage forbi  Er der adgang for pøbelen ?
MVH Janni
Nu med hest både her og der og allevegne 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ridehesten |
|
|
Der stod i Ridehesten, at man skulle melde sin ankomst på forhånd så de vidste hvor mange, der kom. Så helt fri adgang er der vist ikke.....
Rigtig glædelig jul og et godt nytår
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Vi tar en tur forbi, har en times tid i bil så syntes ikke det er så langt igen.. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Åbent Hus |
|
|
Det kan jo også tænkes at Helgstrand Dressage ønsker at kende antallet af tilskuere til deres Åbent Hus, så der er en grillede pølser nok  Der står i hvert fald intet om entre pris - hverken i annoncen eller på deres hjemmeside. Hilsen Randi-som-kørerrnordpåene9ejanuarar 201010
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vi kommer |
| Forfatter:  |
MarianneB |
| Dato:  |
30-12-2009 16:45 |
|
Vi skal afsted begge to, har sendt dem en mail og meldt os til. Glæder mig til at se Dark Knight og Lapagenos 
Mvh. Marianne Glæder sig til Churchill og Lapagenos baby i april 2010  Sort mini shetlænder hingst på 84 cm tilbyder bedækning i nordjylland, lækker lille sag.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| måske... |
|
|
Overvejer det kraftigt, men skal jo også til vilhelmsborg dagen efter til Hannoveraner dag. Så ved ikke om det skal stå på heste hele weekenden....)) Andreas skriver at de gerne vil vide hvor mange pølser de skal købe, så derfor tilmelding på deres hjemmeside senest d. 7... Måske ses vi..))
MVH Diana..
- Manilla (RDH) termin d. 23/4-2010 ( Tailormade Lancelot )
- Sælges: Hoppeføl efter B.H. Doolittle-RDH-Crelido.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Marianne |
|
|
Hvae Marianne, giver du ikke et lift  ser ud som om jeg er blevet bil-løs
Ny hjemmeside www.stald-ovenskov.dk
hingstelisten er stadig i luften her
Hoppefødt født 30/4-2008 efter De Noir Hingsteføl født 14/5-2009 efter Quaterback Til salg 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456789 |
|
|
MVH Pernille
Søger opstaldning Århus-Omegn Søger: Travhest ca 170 stg Dear Tana C (vist kaldet Tana)ca 14 år. -Skimmel/hvid ponyhoppe "Flimmer" ca 20 år -Nordbagge blanding Hoppe "Chili" ca 20 år
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja - heroppe |
| Forfatter:  |
JLH ♥Wannamus♥ |
| Dato:  |
31-12-2009 01:30 |
|
i Vendsyssel siger vi jo ikke nej til gratis mad  Så Andreas du kan roligt smide godt med pølser på grillen.. Glæder mig til at se stedet og hestene 
MVH Janni
Nu med hest både her og der og allevegne 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Åbent Hus.. |
|
|
Hejsa... Vi skal også lige forbi og kigge det nye fine sted...Så vi er også tilmeldt... Glæder os. Hilsner fra Lone
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Er der nogen fra Frederikshavner-området der skal med? Tænkte, om vi evt ku' slå os sammen om kørsel (er bil-løs)...
...M.v.h. Krissie'n
..Nu jeg navnet Sjøquist må bære!!!
24. oktober 2009 sagde vi JA! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| overskrift |
|
|
Jeg fik lokket en tidligere kollega med - så intet problem med transport herfra alligevel... Tøse-tur er planlagt allerede (stakkels mand når vi kommer hjem igen, hehe). Vi ses - gad vide, om vi er nogen, der kan kende hinanden her fra HN...
...M.v.h. Krissie'n
..Nu jeg navnet Sjøquist må bære!!!
24. oktober 2009 sagde vi JA! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Var det ikke fordi |
|
|
jeg sad i Norge den dag kunn jeg godt lokkes derop ihvertfald 
Staro Hit & K´s Baby´s Dream
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej hej |
| Forfatter:  |
comtess |
| Dato:  |
01-01-2010 14:42 |
|
jeg skal også derop , og se Lapaganos, har fået et tip af hingsteholderen... Kører selv turen derop fra Skørping af... sååå... heidi
R.I.P comtess af Kærsholm.. 09,09,2009
Pas på dig selv, der er ikke andre der gør det for dig..............
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ariann.. |
| Forfatter:  |
MarianneB |
| Dato:  |
01-01-2010 16:56 |
|
Ariann: Hvor skal du med fra ??
Mvh. Marianne Glæder sig til Churchill og Lapagenos baby i april 2010  Sort mini shetlænder hingst på 84 cm tilbyder bedækning i nordjylland, lækker lille sag.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Begge hingste |
|
|
Jeg skal se begge hingste ved Hannoveranernes hingsteparade på Vilhelmsborg dagen efter nemlig den 10. januar, der kommer en flok af spændende hingste aldrig set i DK før.
Mvh Charlotte Züchten heißt: Denken in Generationen!
Bedækning tilbydes ved H-S Janus WMH 120 DV- og WM-Ungheste sælges
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| også mig... |
| Forfatter:  |
MarianneB |
| Dato:  |
02-01-2010 10:50 |
|
Jeg skal også nyde synet af de lækre hingste både lørdag og søndag 
Mvh. Marianne Glæder sig til Churchill og Lapagenos baby i april 2010  Sort mini shetlænder hingst på 84 cm tilbyder bedækning i nordjylland, lækker lille sag.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Vi burde næsten lave et HN-navneskilt til at printe ud - så vi kan kende hinanden *G*
...M.v.h. Krissie'n
..Nu jeg navnet Sjøquist må bære!!!
24. oktober 2009 sagde vi JA! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Jeg skal også derop sammen med søs.. Vi er ikke tilmeldt endnu da vi nok skal have nogle venner med og sådan:)
Anja STALD SØGAARD WWW.STALD-SOGAARD.DK
Kommende Dressurkomet sælges, hoppeføl e. Weltjunge/Ragazzo/Manstein. Super lækker 5års pony hingst redet e. Baadegaardens Lucky.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Åben hus |
|
|
Når man nu bor i Aalborg, så er det jo næsten uforskammet ikke at tage derop, når sådan en chance udbyder sig! Så jeg kommer helt sikkert! Skal lige finde ud af hvor mange der vil med mig, så skriver jeg da også lige en mail til Hr. Helgstrand. Senest tilmelding er den 7. januar - til dem der ikke ved det 
Karina Der vil ikke være noget paradis, hvis min hest ikke kommer mig i møde Ofelia, min smukke engel, jeg savner dig..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| børnepasningen |
|
|
er nu på plads og for første gang i mange år skal jeg sove ved en veninde (vi skal afsted begge dage, og hun bor rimelig tæt på Århus i forhold til mig) - wee glæder mig...
Beklager taste og stavefejl
Bedækning tilbydes v J. Jones WMH 145 www.stenhedegard.dk
Sælges:
DV ´10 e Itsabrahma x RDH x BH Romancier (rød) WM ´10 e J. Jones X W. April (rød)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Søndag?? |
|
|
På hjemmesiden står der kun at det er lørdag. Ihvertfald på forsiden.. Hvad sker der søndag? Er det samme program for begge dage??
Karina Der vil ikke være noget paradis, hvis min hest ikke kommer mig i møde Ofelia, min smukke engel, jeg savner dig..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej hej |
|
|
Der er åbent hus ved helgstrand på lørdag... Og hingste parade på Vilhelmsborg på søndag... Så der ed det der menes med at nogen skal afsted både lør og søndag... Vi skal også med begge steder så det blir en rigtig god heste weekendt.. hvis bare der ikke kommer for meget sne 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Logik. |
|
|
Aaah, se det giver mere mening for mig!!  Tak for info!
Karina Der vil ikke være noget paradis, hvis min hest ikke kommer mig i møde Ofelia, min smukke engel, jeg savner dig..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lukket.... |
| Forfatter:  |
MarianneB |
| Dato:  |
07-01-2010 19:10 |
|
Kan se på Ridehesten.dk at der er lukket for tilmeldingen til dette arrangement pga over 1.000 tilmeldte. Godt man fik sig meldt til tidligt 
Mvh. Marianne Glæder sig til Churchill og Lapagenos baby i april 2010  Sort mini shetlænder hingst på 84 cm tilbyder bedækning i nordjylland, lækker lille sag.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| glemte... |
| Forfatter:  |
MarianneB |
| Dato:  |
07-01-2010 19:15 |
|
Mon man skal have den mail med hvor man har tilmeldt sig ?? Eller hvordan gør de...
Mvh. Marianne Glæder sig til Churchill og Lapagenos baby i april 2010  Sort mini shetlænder hingst på 84 cm tilbyder bedækning i nordjylland, lækker lille sag.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Åben hus |
|
|
Helgstrand Dressage... Tja.. Havde lige tilmeldt mig tidligere idag (ville ikke tilmelde før, jeg vidste hvordan det ville være med alt det sne her). Har nu her kl. 22.30 fået en svar mail fra Andreas med at der er lukket for tilmeldinger, hvor træls!!  Vil lige høre om der er nogle herinde der kender til nogle, der har tilmeldt sig, men som ikke kommer alligevel pga. sne?? -Jeg tror nemlig ikke på der står over 1000 mennersker på Møgelmosegaard på lørdag. Mon ikke der er nogle som bliver hjemme pga. de ikke kan køre i alt det sne!! Nogle af den har måske "glemt" og melde fra... Ja, jeg ved det selvfølgelig ikke, men det var bare en tanke 
Stald Vestervang Med den dejligste lille prinsesse født 140409
samt DV hoppeføl e. "Uno" Don Diego og pony hingsteføl e. T.T. Prince Perfect.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 1000... |
| Forfatter:  |
MarianneB |
| Dato:  |
08-01-2010 14:18 |
|
Jeg tror på der kommer 1000 + hos Helgstrand på lørdag. Der er stor interesse om det nye sted.
Mvh. Marianne Glæder sig til Churchill og Lapagenos baby i april 2010  Sort mini shetlænder hingst på 84 cm tilbyder bedækning i nordjylland, lækker lille sag.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Vi meldte os til for nogen tid siden - men har ikke fået en bekræftelse på tilmeldingen - skal man det?
...M.v.h. Krissie'n
..Nu jeg navnet Sjøquist må bære!!!
24. oktober 2009 sagde vi JA! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| krissie. |
| Forfatter:  |
MarianneB |
| Dato:  |
08-01-2010 15:50 |
|
Nej det tror jeg ikk, vi er også meldt til for længe siden og har ikke fået svar tilbage.
Mvh. Marianne Glæder sig til Churchill og Lapagenos baby i april 2010  Sort mini shetlænder hingst på 84 cm tilbyder bedækning i nordjylland, lækker lille sag.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
MarianneB: Mange tak - så møder vi bare op... Kan se, jeg sendte min mail til Andreas den 31/12, så skulle der have været et svar, så sku' det nok ha været nu (jeg havde dog forventet en form for auto-svar)? ...Er lidt spændt på om tilmeldingerne bare er en "ledetråd" til Helgstrand & Co (så de ved hvor mange der kommer) - eller om der er "gæstelister" - ellers kan man jo i princip stadig møde op, hvilket kun kan blive lettere kaotisk når der i forvejen er så mange tilmeldte - omend det er unfair for dem, der har mailet i tide...
...M.v.h. Krissie'n
..Nu jeg navnet Sjøquist må bære!!!
24. oktober 2009 sagde vi JA! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kørelejlighed.... |
|
|
Ih er der ikke en af jer der kører fra det sydlige jylland imorgen, jeg skulle køre meden veninde, men bilen har tabt koblingen  Hjælp Hjælp
Ny hjemmeside www.stald-ovenskov.dk
hingstelisten er stadig i luften her
Hoppefødt født 30/4-2008 efter De Noir Hingsteføl født 14/5-2009 efter Quaterback Til salg 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tilmelding |
|
|
Der står i dette nr. af ridehesten at de gerne vil have tilmelding så de ved hvormange pølser de skal købe. Efter fremvisning af hestene og clinic bliver ridehallen ryddet og et gulv lagt, så er der pølser og live musik. Der står Åbenhus/reception i indbydelsen. Har fra pålidelig kilde at det er nær 1500 de venter.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|