Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 helgstrand dressage.
Forfatter: 
Dato:  30-12-2009 12:43

hej som overskiften lyder har helgstand ÅBENT HUS den 9-1 kl 14 00 .hvem skal derop?


MVH Ulla


Søballegård Ridecenter tilbyder opstaldning

hingsteføl efter Uno don Diego og hoppeføl efter Stuntmann af Hvarre sælges

se mere på præsentation

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvis jeg
Forfatter: 
Dato:  30-12-2009 12:53

har fri regner jeg da med at tage forbi


Er der adgang for pøbelen ?




MVH Janni


Nu med hest både her og der

og allevegne :-)



0
0
Svar på denne tråd
 
 Ridehesten
Forfatter: 
Dato:  30-12-2009 13:43

Der stod i Ridehesten, at man skulle melde sin ankomst på forhånd så de vidste hvor mange, der kom.


Så helt fri adgang er der vist ikke.....


Rigtig glædelig jul og et godt nytår

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  30-12-2009 14:00

Vi tar en tur forbi, har en times tid i bil så syntes ikke det er så langt igen.. :-)



MVH Lisette.



Venter føl efter Uno Don Diego og BH Don Schufro i April 2010.



http://www.fortunen-xst.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Åbent Hus
Forfatter: 
Dato:  30-12-2009 16:44

Det kan jo også tænkes at Helgstrand Dressage ønsker at kende antallet af tilskuere til deres Åbent Hus, så der er en grillede pølser nok :-)


Der står i hvert fald intet om entre pris - hverken i annoncen eller på deres hjemmeside.


Hilsen Randi-som-kørerrnordpåene9ejanuarar 201010

0
0
Svar på denne tråd
 
 vi kommer
Forfatter: 
Dato:  30-12-2009 16:45

Vi skal afsted begge to, har sendt dem en mail og meldt os til.

Glæder mig til at se Dark Knight og Lapagenos :-)


Mvh. Marianne

Glæder sig til Churchill og Lapagenos baby i april 2010 :-)


Sort mini shetlænder hingst på 84 cm tilbyder bedækning i nordjylland, lækker lille sag.

0
0
Svar på denne tråd
 
 måske...
Forfatter: 
Dato:  30-12-2009 18:16

Overvejer det kraftigt, men skal jo også til vilhelmsborg dagen efter til Hannoveraner dag. Så ved ikke om det skal stå på heste hele weekenden....))

Andreas skriver at de gerne vil vide hvor mange pølser de skal købe, så derfor tilmelding på deres hjemmeside senest d. 7...

Måske ses vi..))




MVH Diana..



- Manilla (RDH) termin d. 23/4-2010 ( Tailormade Lancelot )

- Sælges: Hoppeføl efter B.H. Doolittle-RDH-Crelido.




0
0
Svar på denne tråd
 
 Marianne
Forfatter: 
Dato:  30-12-2009 21:53
Hvae Marianne, giver du ikke et lift :-) ser ud som om jeg er blevet bil-løs

Ny hjemmeside

www.stald-ovenskov.dk


hingstelisten er stadig i luften her


Hoppefødt født 30/4-2008 efter De Noir

Hingsteføl født 14/5-2009 efter Quaterback

Til salg :-)


0
0
Svar på denne tråd
 
 123456789
Forfatter: 
Dato:  31-12-2009 00:18

Hmm, måske...


MVH Pernille


Søger opstaldning Århus-Omegn

Søger: Travhest ca 170 stg Dear Tana C (vist kaldet Tana)ca 14 år.

-Skimmel/hvid ponyhoppe "Flimmer" ca 20 år

-Nordbagge blanding Hoppe "Chili" ca 20 år

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ja - heroppe
Forfatter: 
Dato:  31-12-2009 01:30

i Vendsyssel siger vi jo ikke nej til gratis mad


Så Andreas du kan roligt smide godt med pølser på grillen..


Glæder mig til at se stedet og hestene




MVH Janni


Nu med hest både her og der

og allevegne :-)



0
0
Svar på denne tråd
 
 Åbent Hus..
Forfatter: 
Dato:  31-12-2009 11:46

Hejsa...



Vi skal også lige forbi og kigge det nye fine sted...Så vi er også tilmeldt...


Glæder os.


Hilsner fra Lone

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  31-12-2009 12:17

Er der nogen fra Frederikshavner-området der skal med? Tænkte, om vi evt ku' slå os sammen om kørsel (er bil-løs)...


...M.v.h. Krissie'n


..Nu jeg navnet Sjøquist må bære!!!


24. oktober 2009 sagde vi JA! :D

0
0
Svar på denne tråd
 
 Skal afsted
Forfatter: 
Dato:  31-12-2009 14:01

med RikkeAnd....


Man skal lige huske at tilmelde sig på mail, så er der pøller nok :)

andreas@helgstranddressage.dk





http://dphorses.webs.com/


Billig opstaldning af hingste/vallakker tilbydes

i lille privat stald.


0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  31-12-2009 15:31

Jeg fik lokket en tidligere kollega med - så intet problem med transport herfra alligevel... Tøse-tur er planlagt allerede (stakkels mand når vi kommer hjem igen, hehe). Vi ses - gad vide, om vi er nogen, der kan kende hinanden her fra HN...


...M.v.h. Krissie'n


..Nu jeg navnet Sjøquist må bære!!!


24. oktober 2009 sagde vi JA! :D

0
0
Svar på denne tråd
 
 Var det ikke fordi
Forfatter: 
Dato:  01-01-2010 13:32

jeg sad i Norge den dag kunn jeg godt lokkes derop ihvertfald ;)


Staro Hit

&

K´s Baby´s Dream

0
0
Svar på denne tråd
 
 hej hej
Forfatter: 
Dato:  01-01-2010 14:42

jeg skal også derop , og se Lapaganos, har fået et tip af hingsteholderen...

Kører selv turen derop fra Skørping af... sååå...


heidi


R.I.P comtess af Kærsholm.. 09,09,2009

Pas på dig selv, der er ikke andre der gør det for dig..............


0
0
Svar på denne tråd
 
 Ariann..
Forfatter: 
Dato:  01-01-2010 16:56

Ariann: Hvor skal du med fra ??


Mvh. Marianne

Glæder sig til Churchill og Lapagenos baby i april 2010 :-)


Sort mini shetlænder hingst på 84 cm tilbyder bedækning i nordjylland, lækker lille sag.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Begge hingste
Forfatter: 
Dato:  01-01-2010 17:36

Jeg skal se begge hingste ved Hannoveranernes hingsteparade på Vilhelmsborg dagen efter nemlig den 10. januar, der kommer en flok af spændende hingste aldrig set i DK før.



Mvh
Charlotte

Züchten heißt: Denken in Generationen!


Bedækning tilbydes ved H-S Janus WMH 120

DV- og WM-Ungheste sælges

0
0
Svar på denne tråd
 
 også mig...
Forfatter: 
Dato:  02-01-2010 10:50

Jeg skal også nyde synet af de lækre hingste både lørdag og søndag :-)


Mvh. Marianne

Glæder sig til Churchill og Lapagenos baby i april 2010 :-)


Sort mini shetlænder hingst på 84 cm tilbyder bedækning i nordjylland, lækker lille sag.

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  02-01-2010 11:41

Vi burde næsten lave et HN-navneskilt til at printe ud - så vi kan kende hinanden *G*


...M.v.h. Krissie'n


..Nu jeg navnet Sjøquist må bære!!!


24. oktober 2009 sagde vi JA! :D

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  02-01-2010 18:23

Jeg skal også derop sammen med søs..

Vi er ikke tilmeldt endnu da vi nok skal have nogle venner med og sådan:)


Anja
STALD SØGAARD
WWW.STALD-SOGAARD.DK


Kommende Dressurkomet sælges, hoppeføl e. Weltjunge/Ragazzo/Manstein.

Super lækker 5års pony hingst redet e. Baadegaardens Lucky.



0
0
Svar på denne tråd
 
 Åben hus
Forfatter: 
Dato:  04-01-2010 18:21

Når man nu bor i Aalborg, så er det jo næsten uforskammet ikke at tage derop, når sådan en chance udbyder sig!


Så jeg kommer helt sikkert!

Skal lige finde ud af hvor mange der vil med mig, så skriver jeg da også lige en mail til Hr. Helgstrand.


Senest tilmelding er den 7. januar - til dem der ikke ved det :)


Karina


Der vil ikke være noget paradis,

hvis min hest ikke kommer mig i møde


Ofelia, min smukke engel, jeg savner dig..


0
0
Svar på denne tråd
 
 børnepasningen
Forfatter: 
Dato:  04-01-2010 19:39

er nu på plads og for første gang i mange år skal jeg sove ved en veninde (vi skal afsted begge dage, og hun bor rimelig tæt på Århus i forhold til mig) - wee glæder mig...


Beklager taste og stavefejl


Bedækning tilbydes v J. Jones WMH 145

www.stenhedegard.dk

Sælges:

DV ´10 e Itsabrahma x RDH x BH Romancier (rød)

WM ´10 e J. Jones X W. April (rød)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Søndag??
Forfatter: 
Dato:  05-01-2010 12:19

På hjemmesiden står der kun at det er lørdag. Ihvertfald på forsiden..


Hvad sker der søndag?

Er det samme program for begge dage??




Karina


Der vil ikke være noget paradis,

hvis min hest ikke kommer mig i møde


Ofelia, min smukke engel, jeg savner dig..


0
0
Svar på denne tråd
 
 hej hej
Forfatter: 
Dato:  05-01-2010 12:28

Der er åbent hus ved helgstrand på lørdag...


Og hingste parade på Vilhelmsborg på søndag...


Så der ed det der menes med at nogen skal afsted både lør og søndag...

Vi skal også med begge steder så det blir en rigtig god heste weekendt.. hvis bare der ikke kommer for meget sne :-)



MVH Lisette.



Venter føl efter Uno Don Diego og BH Don Schufro i April 2010.



http://www.fortunen-xst.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Logik.
Forfatter: 
Dato:  05-01-2010 12:38

Aaah, se det giver mere mening for mig!! :-)


Tak for info!



Karina


Der vil ikke være noget paradis,

hvis min hest ikke kommer mig i møde


Ofelia, min smukke engel, jeg savner dig..


0
0
Svar på denne tråd
 
 lukket....
Forfatter: 
Dato:  07-01-2010 19:10

Kan se på Ridehesten.dk at der er lukket for tilmeldingen til dette arrangement pga over 1.000 tilmeldte. Godt man fik sig meldt til tidligt :-)


Mvh. Marianne

Glæder sig til Churchill og Lapagenos baby i april 2010 :-)


Sort mini shetlænder hingst på 84 cm tilbyder bedækning i nordjylland, lækker lille sag.

0
0
Svar på denne tråd
 
 glemte...
Forfatter: 
Dato:  07-01-2010 19:15

Mon man skal have den mail med hvor man har tilmeldt sig ??

Eller hvordan gør de...


Mvh. Marianne

Glæder sig til Churchill og Lapagenos baby i april 2010 :-)


Sort mini shetlænder hingst på 84 cm tilbyder bedækning i nordjylland, lækker lille sag.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Åben hus
Forfatter: 
Dato:  07-01-2010 23:08

Helgstrand Dressage...


Tja.. Havde lige tilmeldt mig tidligere idag (ville ikke tilmelde før, jeg vidste hvordan det ville være med alt det sne her). Har nu her kl. 22.30 fået en svar mail fra Andreas med at der er lukket for tilmeldinger, hvor træls!!


Vil lige høre om der er nogle herinde der kender til nogle, der har tilmeldt sig, men som ikke kommer alligevel pga. sne??


-Jeg tror nemlig ikke på der står over 1000 mennersker på Møgelmosegaard på lørdag. Mon ikke der er nogle som bliver hjemme pga. de ikke kan køre i alt det sne!! Nogle af den har måske "glemt" og melde fra...

Ja, jeg ved det selvfølgelig ikke, men det var bare en tanke


Stald
Vestervang

Med

den dejligste lille prinsesse født 140409

samt

DV hoppeføl e. "Uno" Don Diego og

pony hingsteføl e. T.T. Prince Perfect.

0
0
Svar på denne tråd
 
 1000...
Forfatter: 
Dato:  08-01-2010 14:18

Jeg tror på der kommer 1000 + hos Helgstrand på lørdag. Der er stor interesse om det nye sted.


Mvh. Marianne

Glæder sig til Churchill og Lapagenos baby i april 2010 :-)


Sort mini shetlænder hingst på 84 cm tilbyder bedækning i nordjylland, lækker lille sag.

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  08-01-2010 15:18

Vi meldte os til for nogen tid siden - men har ikke fået en bekræftelse på tilmeldingen - skal man det?


...M.v.h. Krissie'n


..Nu jeg navnet Sjøquist må bære!!!


24. oktober 2009 sagde vi JA! :D

0
0
Svar på denne tråd
 
 krissie.
Forfatter: 
Dato:  08-01-2010 15:50

Nej det tror jeg ikk, vi er også meldt til for længe siden og har ikke fået svar tilbage.


Mvh. Marianne

Glæder sig til Churchill og Lapagenos baby i april 2010 :-)


Sort mini shetlænder hingst på 84 cm tilbyder bedækning i nordjylland, lækker lille sag.

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  08-01-2010 16:01

MarianneB:


Mange tak - så møder vi bare op... Kan se, jeg sendte min mail til Andreas den 31/12, så skulle der have været et svar, så sku' det nok ha været nu (jeg havde dog forventet en form for auto-svar)?


...Er lidt spændt på om tilmeldingerne bare er en "ledetråd" til Helgstrand & Co (så de ved hvor mange der kommer) - eller om der er "gæstelister" - ellers kan man jo i princip stadig møde op, hvilket kun kan blive lettere kaotisk når der i forvejen er så mange tilmeldte - omend det er unfair for dem, der har mailet i tide...



...M.v.h. Krissie'n


..Nu jeg navnet Sjøquist må bære!!!


24. oktober 2009 sagde vi JA! :D

0
0
Svar på denne tråd
 
 kørelejlighed....
Forfatter: 
Dato:  08-01-2010 16:23

Ih er der ikke en af jer der kører fra det sydlige jylland imorgen, jeg skulle køre meden veninde, men bilen har tabt koblingen :-(


Hjælp Hjælp


Ny hjemmeside

www.stald-ovenskov.dk


hingstelisten er stadig i luften her


Hoppefødt født 30/4-2008 efter De Noir

Hingsteføl født 14/5-2009 efter Quaterback

Til salg :-)


0
0
Svar på denne tråd
 
 tilmelding
Forfatter: 
Dato:  08-01-2010 17:20

Der står i dette nr. af ridehesten at de gerne vil have tilmelding så de ved hvormange pølser de skal købe. Efter fremvisning af hestene og clinic bliver ridehallen ryddet og et gulv lagt, så er der pølser og live musik. Der står Åbenhus/reception i indbydelsen.

Har fra pålidelig kilde at det er nær 1500 de venter.



Hilsen Berit



Flere dejlige og velgående heste tilsalg, se profil eller www.staldlindballe.dk

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider