Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 msn og drægtig hoppe
Forfatter: 
Dato:  25-12-2009 19:04

Hej med jer kan I hjælpe mig lidt


Jeg har en hoppe på 15 år, som ung blev hun beskåret forkert og hun er derfor lidt slidt i ben-tøjet og jeg ville gerne hjælpe hende lidt og give hende MSN, men kan man det når hun er avlshoppe, jeg mener set i forhold til et foster.. håber I kan hjælpe mig lidt.


Tina


På skabelsens dag, sagde Gud: "Der skal være lys!"

Og der blev lys, for da havde vi allerede lagt alle kabler ud!"


0
0
Svar på denne tråd
 
 MSM...
Forfatter: 
Dato:  26-12-2009 13:48

min fik også MSM under drægtighed. Samt E vit, gulerødder da der var vitaminer i først på året. For at efterligne græsset, fik jeg som råd.


Lone



Her er dit værn mod vold
Her er dit sværd
Troen på livet vort
Menneskets værd

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider