Jeg har en hoppe på 15 år, som ung blev hun beskåret forkert og hun er derfor lidt slidt i ben-tøjet og jeg ville gerne hjælpe hende lidt og give hende MSN, men kan man det når hun er avlshoppe, jeg mener set i forhold til et foster.. håber I kan hjælpe mig lidt.
Tina
På skabelsens dag, sagde Gud: "Der skal være lys!"
Og der blev lys, for da havde vi allerede lagt alle kabler ud!"