Læste i nyheder at come fast er død.der skulle kun være 26 afkom i danmark efter ham.jeg er ejer af en ældre avlshoppe efter ham, er der andre der har nogle avlshopper efter ham. pt har jeg en hoppeplag på min med corratus som far, den må da komme til at kunne springe engang.