Anne; Hvorfor bryder du dig ikke om Fürstenball? Synes da hingsten i sig selv er vældig tiltalende - dog er jeg ikke klar over, hvordan han kommer til at avle. Der er i hvert fald godt med Donnerhall i ham...
Bliver også interessant at se, hvad Bentley "laver". Spændende at få noget Belissimo blod i avlen.
Begge hingste er jo ikke brugt så meget - nok dels fordi de er opstaldet i tyskland - og dels fordi de ikke var i herning, der jo immervæk er en gevaldig reklamesøjle for hingstene.
Diamani - spændende med resultatet med din Hertug hoppe 