Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

Fürstenball vinder tysk materialprøve
Forfatter: 
Dato:  14-11-2009 21:47

Han er nu også utrolig dejlig - den kære Fürstenball... og nu har han igen bevist det; www.ridehesten.com/Heste-nyheder/ SeNyhed/?ID=6861 ved at være en af de få hingste, der har fået over 150 samlet i materialprøven. Hvilke hopper tror I han skal bruges på - og har nogle af jer brugt ham i år?

I øvrigt blev Blue Hors Bentley nr. 2. :)

0
0
Svar på denne tråd

Hold da op, hvor flot!
Forfatter: 
Dato:  14-11-2009 21:55

Wau!! :) Tillykke med endnu et fantastisk resultat, Lone!

Formidler af sæd fra: FB Gangster
Fløjhingst DSP 2009 *** Reservesieger-hingst Westfalen 2008 *** anerkendt i bedste afsnit (HB 1) Schleswig Holstein 2009 *** anerkendt i Hannover 2009
0
0
Svar på denne tråd

bumtibum
Forfatter: 
Dato:  14-11-2009 22:04

Ohhh, herligt...

Nu er jeg ikke så fantastisk vild med Furstenball, men er så til gengæld helt væk i Bentley, som jeg overhovedet ikke kan forstå ikke er brugt mere i dansk avl...

Herligt hvis de begynder at brilliere i udlandet, så lover det godt for Herning 2010, så den skønne Bentley kan vise hva han duer til...

Kender i nogen der har ifolet med Bentley, hvilke hopper er han bedst til osv... er såååååå spændt...

"Hvo intet vover - Intet vinder"

Anne Krogh

0
0
Svar på denne tråd

Fürstenball
Forfatter: 
Dato:  15-11-2009 09:37

Ja det er et super flot resultat, men det er nu også en delig hingst. Jeg venter føl efter ham på min Milan/Rohdiamant hoppe. Det er Hoppens første føl, så bliver spændende hvad der kommer ud af det..(Der er et billede af hoppen på min præsentation) Er der andre der har brugt ham, og på hvilke hopper?

0
0
Svar på denne tråd

Blue hors Bentley
Forfatter: 
Dato:  16-11-2009 17:09

Det er super flot resultat af dem begge to. Jeg har prøvet Bentley på min hertug/diamant hoppe.Det er hendes første føl så det bliver meget spændende. Min kommer omkring 7 marts.

0
0
Svar på denne tråd

. .. .. . .
Forfatter: 
Dato:  16-11-2009 20:51

Anne; Hvorfor bryder du dig ikke om Fürstenball? Synes da hingsten i sig selv er vældig tiltalende - dog er jeg ikke klar over, hvordan han kommer til at avle. Der er i hvert fald godt med Donnerhall i ham...

Bliver også interessant at se, hvad Bentley "laver". Spændende at få noget Belissimo blod i avlen.

Begge hingste er jo ikke brugt så meget - nok dels fordi de er opstaldet i tyskland - og dels fordi de ikke var i herning, der jo immervæk er en gevaldig reklamesøjle for hingstene.

Diamani - spændende med resultatet med din Hertug hoppe

0
0
Svar på denne tråd

Fustenballs bedækninger
Forfatter: 
Dato:  17-11-2009 17:35

Hej

Jeg tror nu faktisk Furstenball er brugt meget både herhjemme og i Danmark, tror det er indberetningerne der er noget galt med ligesom med Sunny Boys.. det er lidt øv for så har vi ingen chance for at se hvor meget de reelt er blevet brugt.

Vi venter Furstenball på 2 hopper og vi glæder os meget

Bently er også en meget tiltalende hingst, så det bliver spændende og se hvordan han avler ..

Hilsner Come

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  18-11-2009 09:31

Er lidt usikker på om Bentley bliver lidt for kraftig, han behøver jo ikke avle sådan, men det bliver spændende. Kender en der harbrugt ham på to Jazz hopper.

Til salg/udlån:

9 års DH hoppe efter Bøgegårdens Lantano, tilredet, mangler genoptræning.

Send besked for nærmere info

0
0
Svar på denne tråd

Schlieckau
Forfatter: 
Dato:  18-11-2009 20:06

Så vil jeg lige sige tillykke til min veninde Charlotte der for nylig har købt moderen til nr. 6 - Blanc Pain...

Vist nok den bedst placerede danskavlede ved prøven :-)

www.ridehesten.com/Heste-nyheder/ SeNyhed/?ID=6881

Og selvfølgelig også tillykke til de 2 danskejede - Fürstenball og Bentley...

Det må da siges at være danskernes prøve ;-)

mvh. Heidi Holleriis

Stutteri High/Jægersminde

Mountain High sælges - giv et seriøst bud!

Ved at opstarte med salg af Marstall foder i Rønnede og omegn...

Kontakt mig for yderligere oplysninger

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider