Kan man ride på hoppen de første dage hvor man laver "brat" fravænning???
Eller;
- er hoppen for øm pga. yveret til at kunne rides de første par dage/-uges tid, når føllet tages fra??? + hun jo kun skal ha' hø = ikke så meget energi!! (hvordan gør i andre???)Så er det ok at ride i den periode??
- Føllet har stået i egen boks hver nat i ca. 1 måned nu og kun haft mælke-bar i dagtimerne.
På lørdag skal hoppen stå opstaldet et andet sted 1 måned, (for fravænning) fordi hoppen er blevet så "hys" at ha' med at gøre, og dyrlæge mener det er psykisk??? og det måske kan afhjælpe at adskille helt!!(kender i andre noget til den slags??) - hun er netop scannet og; ingen cyster og ingen tegn på hvinskhed?? men strigle og opsadling er "pesten" og hun er sur og aggressiv, viser tænder og rumpe. Ved opstigning og selve ridning, er der ingenting, glad og fornøjet
- om jeg fatter det??? (ps. hoppen er IKKE gen-ifollet.)
Venlig hilsen Tina