jo ikke trække flere føl på min hoppe. Derfor vil jeg tillade mig at sige dette:
Jeg tror faktisk mange/nogen vælger efter hvem der er populær. Jeg har selv for en uge siden siddet og kigget hingste til min egen hoppe, som jo ikke er noget superavlsemne. Jeg nåede frem til at De Noir og Laurino ville være gode bud på min hoppe. Det er hingste der slår igennem på afkommene og det tror jeg faktisk mange der vælger disse såkaldte modehingste vælger efter når ikke hoppen er "noget at råbe hurra for". Selvfølgelig er hingstene osse brugt med omtanke men mange gange tror jeg faktisk at nogen står med en hoppe de ikke rigtig ved hvad de skal gøre med, så kan den jo altid få et føl og så ringer man måske til DV konsulenten, og der sidder "modehingstene" jo løse i svaret. Sådan var det osse for mig selv da jeg ringede. Det er nok osse en af grundene til at en yngre hingst har haft mange bedækninger i en ung alder.
Jeg vil lige sige at jeg ikke har noget imod Laurino, jeg har altid synes ham er lækker. Og De Noir har jeg aldrig brudt mig om men hold da op en positiv overraskelse jeg fik på Katrinelund i foråret da jeg så ham redet af Isabell Bache. Han har godt nok udviklet sig, efter min mening.
Mit indlæg er ikke for at hænge nogen hingste ud. Men derimod avlere som mig selv der egentlig ikke burde trække føl ud af deres hoppe bare fordi den kan.
Kan godt være jeg får hug. Men det er egentlig bare egen erfaring. Når man har en hoppe med en del fejl og mangler så kan det ende med at blive dyrt, selvom det der egentlig skulle forbedres osse er blevet det så kan andet blive så meget ringere!
Jeg glæder mig stadig til at se alle de føl der kommer til foråret og jeg vil osse ærgrer mig over det ikke er mig der får en lille hestebaby på marken men jeg vil hellere vente på min hoppeplag bliver gammel nok. Og så vil jeg nok endda tænke mig om en ekstra gang. Det er jo ikke os alle der er skabt til at avle på vores heste 
Måske krisen vil få lidt indflydelse her.