|
|
| DSP-championat - resultater? |
|
|
Er der nogen der har overværet championatsklasserne idag? Resultater og indtryk søges. Specielt er jeg interesseret i resultaterne fod Dressgirl Bitsch da vi har købt hendes mor 
Mvh Lene
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jamen ....... |
|
|
Min lille kat II Rawa´s Anubis med Malene Mira Pedersen gik videre med 144 point altså 7,0 og 7,44 og blev nr. 11.... ikke så meget uenighed hos dommerne som hos nogle af de andre ponyer 
www.rawasport.dk. lækre,lækre sportsponyer flere ponyer sælges se mine heste præs...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| DSP semifinaler... |
|
|
Vi kom lidt sent afsted, men fik dog set CE Roberto, der samlet set blev placeret som nr. 2 - Har et føl efter ham, så det var der vores interesse lå. - Så hvordan de andre heste klarede sig, ved jeg faktisk ikke! Er lidt småsløj, så koncentrationen, er pt. ikke helt god... Jeg kan dog kun give Kay ret i at, der var stor uenighed hos dommerne... i flere tilfælde svingede karakteren med en hel karakter! Kay: Tillykke med finalepladsen... 
Med venlig hilsen Lone...
Stald Julshede...
Stifter af facebook gruppen:
Autisme: "Mennesket bag! - / Er Du Rigtig Klog!" ¤ autisme-GROUP ¤
Alle er velkomne!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| forskel på karakter |
|
|
Der vil altid være forskel på dommernes karakterer, da den ene dommer er gangartsdommer , og den anden dressurdommer. Gangartsdommeren ser kun gangarter og er specialist på det omåde. En dressurdommer vil oftes ligge en karakter under, da dressurdommeren er en dommer, der er vant til at dømme programmer ved f.eks. C-stævner . Hvis man ser på resultaterne , både i kvalifiktioner og finale, er der forskel, og det er mere reglen end undtagelsen, idet dommerne dømmer ud fra hver deres forudsætninger. Så intet mærkværdigt i det!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| enig med |
|
|
dig i at der er og må gerne og skal gerne være forskel hos dommerne - men nogle af bedømmelserne er bare langt væk fra hinanden ! En pony fik den flotte karaktere 8,2 i skridt og hos den anden 6. Den samme pony fik en flot 8 tal i galop og så igen 6 . En pony fik 5,5 og 7,5 i trav en anden 8,7 og 6,5 i skridt . Men som sagt var det kun nogle af ponyerne de var uenige om - og så bliver ponyen bedømt jo som både langt over middel og så til under middel / middel i samme gangart !
www.rawasport.dk. lækre,lækre sportsponyer flere ponyer sælges se mine heste præs...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Min ponys |
|
|
datter Coelenhages Reza klarer sig som sædvanlig super... Og selvfølgelig hendes ejer jeanette..De skal ride dressur finale 14.44 ssååååå spændende.
Sælges: Daugaards Magnifique: welsh partbred hingsteføl efter Klepholms Guldfax (Buckskin) født 13. Juli 09
Regina SDH366: DSP (Welsh partbred) DH hoppe,buckskin.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
|
|
Jeg har sådan en sød lille dame som jeg gerne ville ha redet til championatet næste år.. men da hun kun er 120 cm kræver det jo en lille rytter.. Nogen der kender nogen der kunne hjælpe mig på det område?? Hun må gerne blive ustationeret i en periode, men da hun venter føl her d. 28 marts, så bliver det først aktuelt hen over sommeren!!
Hilsen Stine
Stutteri Rø- WM-Ponyer i smukke farver Buckskin-Palomino-Smokey Black og BEC
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Det ser godt nok |
|
|
ud som om min ponys datter Reza har vundet 5 års dressur..... waauuwwwww
Sælges: Daugaards Magnifique: welsh partbred hingsteføl efter Klepholms Guldfax (Buckskin) født 13. Juli 09
Regina SDH366: DSP (Welsh partbred) DH hoppe,buckskin.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Resultater |
|
|
Jeg kan ikke åbne resultaterne på dsp. Venligst Marianne 
www.staldnyberg.dk
Bedækning tilbydes... Chopins Comet,welsh af cob type,danskkåret og m. engelsk licens.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ikke for |
|
|
finalen ........ kun semifinalen . Marianne ... det tager en krig at åbne dem !!!
www.rawasport.dk. lækre,lækre sportsponyer flere ponyer sælges se mine heste præs...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kan ik. |
|
|
Startsiderne vil den gerne men ik resultatsiden.Møg. Nå men har opklaret det jeg ville  Barnet måtte desværre en tur i sandet,øv.Men ku være rart at se hvordan de andre lå... Venligst Marianne 
www.staldnyberg.dk
Bedækning tilbydes... Chopins Comet,welsh af cob type,danskkåret og m. engelsk licens.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| DSP Avlschampionat |
| Forfatter:  |
Jørne |
| Dato:  |
12-11-2009 20:53 |
|
Hej Alle Har lige checket DSP hjemmesiden alle filer kan åbnes og det store resultat regneark fra finale stævnet åbner efter download ca. 9-10 sek. og virker også. Vh Jørn
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|