Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 DSP-championat - resultater?
Forfatter: 
Dato:  07-11-2009 17:09

Er der nogen der har overværet championatsklasserne idag?

Resultater og indtryk søges.

Specielt er jeg interesseret i resultaterne fod Dressgirl Bitsch da vi har købt hendes mor


Mvh

Lene


Stutteri Englykke
Avl og opdræt af Welsh B og sportsponyer.




0
0
Svar på denne tråd
 
 Jamen .......
Forfatter: 
Dato:  07-11-2009 19:27


Min lille kat II Rawa´s Anubis med Malene Mira Pedersen gik videre med 144 point altså 7,0 og 7,44 og blev nr. 11.... ikke så meget uenighed hos dommerne som hos nogle af de andre ponyer




www.rawasport.dk.

lækre,lækre sportsponyer

flere ponyer sælges

se mine heste præs...


0
0
Svar på denne tråd
 
 DSP semifinaler...
Forfatter: 
Dato:  07-11-2009 19:45

Vi kom lidt sent afsted, men fik dog set CE Roberto, der samlet set blev placeret som nr. 2 - Har et føl efter ham, så det var der vores interesse lå. - Så hvordan de andre heste klarede sig, ved jeg faktisk ikke!

Er lidt småsløj, så koncentrationen, er pt. ikke helt god...

Jeg kan dog kun give Kay ret i at, der var stor uenighed hos dommerne... i flere tilfælde svingede karakteren med en hel karakter!


Kay:

Tillykke med finalepladsen...


Med venlig hilsen

Lone...



Stald Julshede...




Stifter af facebook gruppen:


Autisme: "Mennesket bag! - / Er Du Rigtig Klog!" ¤ autisme-GROUP ¤


Alle er velkomne!

0
0
Svar på denne tråd
 
 ja.........
Forfatter: 
Dato:  07-11-2009 21:41

dressgirl bitsch blev nr 3 med 153,6




hilsen kasper


www.kasper-petersen.dk


Faglærtlandmand med speciale i kvæg og heste.



0
0
Svar på denne tråd
 
 forskel på karakter
Forfatter: 
Dato:  07-11-2009 22:00

Der vil altid være forskel på dommernes karakterer, da den ene dommer er gangartsdommer , og den anden dressurdommer. Gangartsdommeren ser kun gangarter og er specialist på det omåde. En dressurdommer vil oftes ligge en karakter under, da dressurdommeren er en dommer, der er vant til at dømme programmer ved f.eks. C-stævner .

Hvis man ser på resultaterne , både i kvalifiktioner og finale, er der forskel, og det er mere reglen end undtagelsen, idet dommerne dømmer ud fra hver deres forudsætninger.

Så intet mærkværdigt i det!


www.kasper-petersen.dk


Faglærtlandmand med speciale i kvæg og heste.



0
0
Svar på denne tråd
 
 enig med
Forfatter: 
Dato:  07-11-2009 23:52

dig i at der er og må gerne og skal gerne være forskel hos dommerne - men nogle af bedømmelserne er bare langt væk fra hinanden !


En pony fik den flotte karaktere 8,2 i skridt og hos den anden 6.

Den samme pony fik en flot 8 tal i galop og så igen 6 .


En pony fik 5,5 og 7,5 i trav en anden 8,7 og 6,5 i skridt .


Men som sagt var det kun nogle af ponyerne de var uenige om - og så bliver ponyen bedømt jo som både langt over middel og så til under middel / middel i samme gangart !



www.rawasport.dk.

lækre,lækre sportsponyer

flere ponyer sælges

se mine heste præs...


0
0
Svar på denne tråd
 
 Min ponys
Forfatter: 
Dato:  08-11-2009 12:12

datter Coelenhages Reza klarer sig som sædvanlig super... Og selvfølgelig hendes ejer jeanette..De skal ride dressur finale 14.44 ssååååå spændende.


Sælges:

Daugaards Magnifique:


welsh partbred hingsteføl efter Klepholms Guldfax (Buckskin) født 13. Juli 09


Regina SDH366:


DSP (Welsh partbred) DH hoppe,buckskin.





0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  08-11-2009 13:44

Jeg har sådan en sød lille dame som jeg gerne ville ha redet til championatet næste år.. men da hun kun er 120 cm kræver det jo en lille rytter.. Nogen der kender nogen der kunne hjælpe mig på det område?? Hun må gerne blive ustationeret i en periode, men da hun venter føl her d. 28 marts, så bliver det først aktuelt hen over sommeren!!




Hilsen Stine


Stutteri Rø- WM-Ponyer i smukke farver

Buckskin-Palomino-Smokey Black og BEC

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift..
Forfatter: 
Dato:  08-11-2009 15:49

Er der nogen der ved hvordan det gik i 6 års spring?


/Cecilie



www.123hjemmeside.dk/jaegersborg

Avl af sportsponyer.


Tilridning/ridning af ponyer tilbydes. Se mere på hjemmesiden.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Det ser godt nok
Forfatter: 
Dato:  08-11-2009 18:11

ud som om min ponys datter Reza har vundet 5 års dressur..... waauuwwwww


Sælges:

Daugaards Magnifique:


welsh partbred hingsteføl efter Klepholms Guldfax (Buckskin) født 13. Juli 09


Regina SDH366:


DSP (Welsh partbred) DH hoppe,buckskin.





0
0
Svar på denne tråd
 
 så er der...
Forfatter: 
Dato:  09-11-2009 12:18

Resultater på ridehesten.com :)


www.ridehesten.com/Heste-nyheder/ SeNyhed/


/Cecilie



www.123hjemmeside.dk/jaegersborg

Avl af sportsponyer.


Tilridning/ridning af ponyer tilbydes. Se mere på hjemmesiden.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Resultater ..........
Forfatter: 
Dato:  11-11-2009 15:18

findes der ingen resultater endnu ??


Ridehesten har kun resultater fra top 3 ?!?


Ikke noget på www.sportspony.dk ?


www.rawasport.dk.

lækre,lækre sportsponyer

flere ponyer sælges

se mine heste præs...


0
0
Svar på denne tråd
 
 jo på sportspony
Forfatter: 
Dato:  11-11-2009 16:07

der er resultater på sportspony hjemmeside


www.kasper-petersen.dk


Faglærtlandmand med speciale i kvæg og heste.



0
0
Svar på denne tråd
 
 Resultater
Forfatter: 
Dato:  11-11-2009 16:13

Jeg kan ikke åbne resultaterne på dsp.

Venligst Marianne



www.staldnyberg.dk


Bedækning tilbydes...

Chopins Comet,welsh af cob type,danskkåret og m. engelsk licens.

0
0
Svar på denne tråd
 
 ikke for
Forfatter: 
Dato:  11-11-2009 17:14

finalen ........ kun semifinalen .


Marianne ... det tager en krig at åbne dem !!!


www.rawasport.dk.

lækre,lækre sportsponyer

flere ponyer sælges

se mine heste præs...


0
0
Svar på denne tråd
 
 Kan ik.
Forfatter: 
Dato:  12-11-2009 10:22

Startsiderne vil den gerne men ik resultatsiden.Møg.

Nå men har opklaret det jeg ville

Barnet måtte desværre en tur i sandet,øv.Men ku være rart at se hvordan de andre lå...

Venligst Marianne



www.staldnyberg.dk


Bedækning tilbydes...

Chopins Comet,welsh af cob type,danskkåret og m. engelsk licens.

0
0
Svar på denne tråd
 
 DSP Avlschampionat
Forfatter: 
Dato:  12-11-2009 20:53

Hej Alle

Har lige checket DSP hjemmesiden alle filer kan åbnes og det store resultat regneark fra finale stævnet åbner efter download ca. 9-10 sek. og virker også.


Vh


Jørn

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider