Har lidt problemer med at mit føl er oppustet efter jeg gik fra følfoder og erstatning, over på almindeligt føl/plagfoder.
Hun ligner en der står med en konstant gæringskolik:-(
Nu har jeg taget hende helt af foderet indtil dyrlægen ser hende på tirsdag når hun kommer for at vaccinere.
Hun får nu kun lucerne, gulerødder, vitaminblanding og hørfrøolie fra blue horse. Og så selfølgelig masser af hø+ frøgræs på folden.
Hun er ormebehandlet.
Hvad fodrer i med? Og hvad er det mest optimale føl/plagfoder, efter jeres erfaring?