Der har her på siden været mange indslag om, hvordan man mon kan avle et føl i den farve, man nu lige ønsker sig. Til alle Jer der er interesserede i farve-avl, vil jeg lige gøre opmærksom på, at Frederiksborg Hesteavlsforening afholder møde den 19. november kl. 19.00 i Sorøhallen, med foredrag og debat netop om dette emne. Ikke medlemmer er også velkomne, I kan læse mere om det på deres hjemmeside.