Er der nogen der kan anbefale et godt sted, hvor jeg kan sende in ponyhingst til klargøring til kåring?
Desværre kan bomgården ikke tage ham, da deres hal ikke bliver færdig
http://dphorses.webs.com/
Billig opstaldning af hingste/vallakker tilbydes
i lille privat stald.
se evt min præs.
Ole Nordahl 22156996
Military - Ridesportens formel 1
Hej, vi har ført haft sendt den over til Jens Ole, og det har vi været rigtig glade for, ved dog hverken hvor meget det koster, eller om han har tid!
Venlig hilsen Sofie
Vet. med. Stud!
http://www.Stengaard-haslev.dk
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet