Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 DSP kåring DK/Tyskland
Forfatter: 
Dato:  26-10-2009 07:43

Lige et par hurtige spørgsmål.


Hvis jeg melder mig ind i DSP foreningen nu, skal jeg så igen betale fuldt medlemsskab d.1/1 2010

og det samme spørgsmål gælder for indmeldelse til det tyske forbund?


Er der nogen der ved, hvornår der er sidste tilmeldingsfrist til hingstekåringerne i begge forbund?





http://dphorses.webs.com/


Billig opstaldning af hingste/vallakker tilbydes

i lille privat stald.


0
0
Svar på denne tråd
 
 Definition; organiseret avl
Forfatter: 
Dato:  26-10-2009 12:18

Du skal jo ikke kun være medlem for at få kåret - men også for at hoppeejerne kan bruge hingsten. Altså skal du i bund og grund være medlem af et forbund, hvis du vil avle!!




FB Gangster
Fløjhingst DSP 2009 *** Reservesieger-hingst Westfalen 2008 *** anerkendt i bedste afsnit (HB 1) Schleswig Holstein 2009 *** anerkendt i Hannover 2009

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hjemmeside
Forfatter: 
Dato:  26-10-2009 13:03

Birgit: Har du lukket din super spændende hjemmeside ned?

0
0
Svar på denne tråd
 
 Det var vist et sidespring *s*
Forfatter: 
Dato:  26-10-2009 15:45

Nej Helle, - men jeg har lukket min super spændende avl ned - og har derfor ikke brug for en hjemmeside *s*

Og tak mange for komplimenten ;)


Jeg har ikke ork til at forklare flere gange og en masse, men jeg er ramt af finanskrisen og så må jeg se om tiden tillader mig at komme tilbage en dag.




FB Gangster
Fløjhingst DSP 2009 *** Reservesieger-hingst Westfalen 2008 *** anerkendt i bedste afsnit (HB 1) Schleswig Holstein 2009 *** anerkendt i Hannover 2009

0
0
Svar på denne tråd
 
 finanskrise...
Forfatter: 
Dato:  27-10-2009 08:14

Ja, men jeg tænker jo, at jeg gerne ville spare de penge, hvis jeg kan vente med at blive medlem til januar.... Hvis det kan nåes inden sidste tilmelding til kåring :)





http://dphorses.webs.com/


Billig opstaldning af hingste/vallakker tilbydes

i lille privat stald.


0
0
Svar på denne tråd
 
 Medlemskab
Forfatter: 
Dato:  27-10-2009 08:34

Jeg kunne da ikke forestille mig at de forlanger at du skal være medlem i år for at deltage i en kåring til næste år. Heller ikke selv om tilmeldingsfristen skulle være i år. Bare du er medlem på afholdelsestidspunktet.



Mvh
Charlotte

Züchten heißt: Denken in Generationen!


Bedækning tilbydes ved H-S Janus WMH 120

DV- og WM-Ungheste sælges

0
0
Svar på denne tråd
 
 DSP...
Forfatter: 
Dato:  27-10-2009 10:40

da jeg ville melde mig ind i DSP for nogle år siden, var det midt på året, jeg fik at vide at jeg skulle betale fuld kontigent, af min veninde, så jeg ventede til året efter, da jeg ikke skulle bruge det før næste sommer.

0
0
Svar på denne tråd
 
 DSP-indmeldelse
Forfatter: 
Dato:  27-10-2009 15:16

Hej,


Indmeldelse i DSP-

Du retter da bare henvendelse til vores kasserer nu, at du gerne vil meldes ind fra 01.01.10, så får du også medlemsbladet Ridehesten med fra starten af året. Hans Hedemand , vores kasserer, sender kontingent ud her i november for næste år.


Se mere på www.sportspony.dk


Hilsen




Conni Sønderstrup Lynge


Stald Lykkebo

www.123hjemmeside.dk/Lykkebo1

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider