Er der noget om snakken når dyrlægen fortæller at "man siger" at det bliver et hoppeføl hvis føllet ligger i venstre børhorn og vice versa??
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet