Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 hjælp. er min hoppe med føl???
Forfatter: 
Dato:  15-10-2009 14:06

hej.

håber i måske kan hjælpe mig lidt.

min hoppe gik sommen med en hingst fra 1 maj til midt i august, og ca en uge efter hun kom hjem fik jeg hende scannet, og der var ikke føl.

skal sige at hingsten ikke var så høj ca 1.50 og hoppen 1.71, så han havde svært ved og nå de gange jeg så det.


men min hoppe har nu ændret meget ædfær, i boksen står hun ved siden af en hoppe og en vallark, hun har her den sidste uge. været meget ond overfor vallarken og sparket ud efter ham i boksen, men hoppen er hun kun glad for.

hun har altid elsket alle heste både drenge og piger store og små.

derfor jeg spørg kan dyrlægen tag fejl?

håber virkelig der er nogle som kan hjælpe mig og min hoppe.


mvh karina


hvor er min pony
0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  15-10-2009 14:41

Hvis du er i tvivl, så bør du nok få Doktor Dyr ud og kigge på din hoppe igen. Der kan komme nok så mange velmenene svar til dig herinde, men i sidste ende skal der alligevel kigges på din hoppe for at du kan få et helt sikkert svar (og ro i sindet). Og ja, Doktor Dyr kan godt tage fejl når han/hun scanner/håndprøver.


Venlig hilsen


Terese


www.designhorses.dk

www.DV-Hesteavl.dk


Se nye billeder af Danish Design Don Corleone (2 års plag e.Don Schufro/Romancier/Bellucci) her:

www.heste-nettet.dk/lodge/122980/ hest/187474/

0
0
Svar på denne tråd
 
 hejjjjjjjjjjj
Forfatter: 
Dato:  23-10-2009 08:15

er der slet ikke andre som ved noget?.

er der nogle måder man vil ku se det på???


hvor er min pony
0
0
Svar på denne tråd
 
 det er kun
Forfatter: 
Dato:  23-10-2009 12:16

doktor dyr der kan se det så tideligt. Brunst sæsonen er ved at være ovre så udebleven brunst er heller ikke nødvendigvis en identikation på at hun er i fol.


Spalding dressur, brun 17½" Fit 2 sælges

Sorte søger part se præs.


-pony-mor med lyseblå T-shirt og hvid paryk


Her bor Nisha og Sorteper: www.aktivstald.dk

"PÅ PLETTEN" - www.pletshow.dk

www.sundehove.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Scanning
Forfatter: 
Dato:  23-10-2009 18:46

Hej


Min veninde købte sidste år en hoppe, som var scannet tom.

Der kom et fint hoppeføl i år.

Scanning er ikke 100%.


Den ændrede adfærd kunne godt tyde på at den er i fol.


Har selv en hoppe, som har ændret adfærd, præcis som din. Hun er både håndprøvet og scannet drægtig.


Mvh. Anita Jensen




Heste sælges

www.langemarkridecenter.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 dr. dyr ud
Forfatter: 
Dato:  26-10-2009 10:43

det er den eneste måde du får et reelt svar på, og hvis du ved nogenlunde hvornår hun sidst er holdt til kan du give et tidsinterval til dr. dyr.


scanning er så vidt jeg er orienteret kun sikker indenfor vise perioder af drægtigheden, så hun kan sagtens have været drægtig da hun blev scannet, men det har bare ikke været til at se.


Så få dr. dyr ud...


mvh

Mie


med Fadligt ox og Dagirr ox samt palominohoppen Shakira!


Bedækning tilbydes af OX-araber, ren polsk afstamning og SCID-clear, se mere på min præs.



0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider