hej.
håber i måske kan hjælpe mig lidt.
min hoppe gik sommen med en hingst fra 1 maj til midt i august, og ca en uge efter hun kom hjem fik jeg hende scannet, og der var ikke føl.
skal sige at hingsten ikke var så høj ca 1.50 og hoppen 1.71, så han havde svært ved og nå de gange jeg så det.
men min hoppe har nu ændret meget ædfær, i boksen står hun ved siden af en hoppe og en vallark, hun har her den sidste uge. været meget ond overfor vallarken og sparket ud efter ham i boksen, men hoppen er hun kun glad for.
hun har altid elsket alle heste både drenge og piger store og små.
derfor jeg spørg kan dyrlægen tag fejl?
håber virkelig der er nogle som kan hjælpe mig og min hoppe.
mvh karina