Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 Oldenborg hingste kåring
Forfatter: 
Dato:  03-10-2009 22:32

Hej

Er der nogen herinde som ved datoen for hingstekåringen

i DOA ?

Det er meget rart lige at vide så vi kan få plads hos

en træner !


Mange hilsner


Tine Lautrup Petersen


ww.stutteri-kirsebaergaarden.dk


kig forbi vores hjemmeside




0
0
Svar på denne tråd
 
 bummelum
Forfatter: 
Dato:  05-10-2009 11:29

Hingstekåringen er den 13 februar 2010



Stump - Det' mig!!


Lykkelig ejer af de smukkeste hoppeduller


-En rigtig hest er en oldenborg ;-)


Velgående blandingshoppeføl byttes/sælges!

0
0
Svar på denne tråd
 
 hvad søren....
Forfatter: 
Dato:  05-10-2009 12:19

har de flytte det tilbage til feb... det er da noget af det bedste jeg har hørt ;-) dejligt for de unge hingste at de ikke skal så tidlige igang ;-)


Stald Amour


Avl og Ridning af DV og DOA



0
0
Svar på denne tråd
 
 Hej Amour
Forfatter: 
Dato:  05-10-2009 12:33

Det kan jeg kun holde med dig i.

Mvh. Lotte



Oldenborgplag af god afstamning sælges - læs mere på www.staldmiller.dk

Hø købes af god kvalitet

0
0
Svar på denne tråd
 
 Afstemning
Forfatter: 
Dato:  05-10-2009 21:17

Det var til afstemning ved generalforsamlingen i februar og blev vedtaget med flertal af de fremmødte medlemmer.


Og i har helt ret - dejligt at hestene når at blive 3 og ikke skal i træning allerede før de er 2½ år, samt at de kan få en hel sommer mere på græs og ikke skal ind sidst på sommeren for at blive klar.


mvh

Pia Petz

0
0
Svar på denne tråd
 
 DOA hingstekåring
Forfatter: 
Dato:  05-10-2009 22:17

Hej

Kan man læse datoen nogen steder ?

Jeg har ikke kunne finde noget på DOA s hjemmeside


VH Tine

0
0
Svar på denne tråd
 
 hehe Pia.
Forfatter: 
Dato:  06-10-2009 07:29

Det havde jeg glemt, var jo selv med til at stemme for.



Oldenborgplag af god afstamning sælges - læs mere på www.staldmiller.dk

Hø købes af god kvalitet

0
0
Svar på denne tråd
 
 bummelum
Forfatter: 
Dato:  07-10-2009 09:52

Datoen har jeg fundet her:

DOA aktiviter



Stump - Det' mig!!


Lykkelig ejer af de smukkeste hoppeduller


-En rigtig hest er en oldenborg ;-)


Velgående blandingshoppeføl byttes/sælges!

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider