Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 skovens raffel
Forfatter: 
Dato:  28-09-2009 07:13

Hej h'ænder..

er der nogen som kender til afkom efter Skovens Raffel/ Red Rebel? har bare hørt lidt forskelligt om hingstene men ikke noget om afkom..har været inde på deres hjemme sider osv. men ville lige høre her inde..

hoppen er 50% knn/ 25% hann og 25%arb.


ville gerne avle et dressur føl, men ikke alt for højt i stg (min hoppe er 157- jeg er heller ikke så høj )

gerne med mere gang end min hoppe har, trods det er hun 6 og er på nippet til snart at kunne starte LA og har talent for dressur, men fordi hun ikke er så høj kan det været lidt svært for hende til tider..håber vi kommer efter det med masser af træning, tilgengæld har hun et super hovede...er meget glad for min lille pige- ..




håber i kan hjælpe..





* Nu med nye billeder *

# Hvis du mangler en hest til at være model, vil Jade gerne vise sig frem.

skriv gerne pb. #


- Med venlig hilsen Noëlle og Jade :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 De jeg har det
Forfatter: 
Dato:  30-09-2009 00:10

De føl efter ham jeg har set, har set lidt grove ud. Men det er jo en smagsag.


Eva


www.stutteri-obbekjer.dk

føl og plag sælges

se hjemmmesiden!


Venter føl efter Klepholms Guldfax april 2010


0
0
Svar på denne tråd
 
 hingst
Forfatter: 
Dato:  01-10-2009 13:01

hvordan grove? min hoppe er meget fin at se på så det gør ikke noget hvis der kom noget mere fylde, men jo det er jo en smags ting :) hvor har du evt set afkom henne jeg har ledt, men har svært ved at finde afkom efter ham.


tak for din kommentar



* Nu med nye billeder *

# Hvis du mangler en hest til at være model, vil Jade gerne vise sig frem.

skriv gerne pb. #


- Med venlig hilsen Noëlle og Jade :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 skovens rafael
Forfatter: 
Dato:  02-10-2009 19:54

du mener vel skovens rafael???


Hvid du googler afkom efter skovens rafael , kommer der en del op.


Eva




www.stutteri-obbekjer.dk

føl og plag sælges

se hjemmmesiden!


Venter føl efter Klepholms Guldfax april 2010


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider