Hej h'ænder..
er der nogen som kender til afkom efter Skovens Raffel/ Red Rebel? har bare hørt lidt forskelligt om hingstene men ikke noget om afkom..har været inde på deres hjemme sider osv. men ville lige høre her inde.. 
hoppen er 50% knn/ 25% hann og 25%arb.
ville gerne avle et dressur føl, men ikke alt for højt i stg (min hoppe er 157- jeg er heller ikke så høj
)
gerne med mere gang end min hoppe har, trods det er hun 6 og er på nippet til snart at kunne starte LA og har talent for dressur, men fordi hun ikke er så høj kan det været lidt svært for hende til tider..håber vi kommer efter det med masser af træning, tilgengæld har hun et super hovede...er meget glad for min lille pige- ..


håber i kan hjælpe..