Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 Højde.
Forfatter: 
Dato:  27-09-2009 18:21

Hvor store er jeres føl fra sidste år? Jeg har en som er fra maj 2008. Han er lige målt til at være 161 cm i stang, er bange for at den blive mega stor.

0
0
Svar på denne tråd
 
 højde 1 års
Forfatter: 
Dato:  27-09-2009 19:08

min ene hingsteplag fra april 2008 er pt 157, og den anden fra juni 2008 er pt 152 - jeg forventer de bliver hhv, 170-172 og 165-167...


Så ja, tror også godt din kunne gå hen og blive meget stor...



0
0
Svar på denne tråd
 
 Min...
Forfatter: 
Dato:  28-09-2009 12:06

er fra d. 19/5 2008


Jeg har lige målt ham til omkring 160 cm i stg. Jeg håber dog også på at han bliver stor :-)




M.V.H Natasja


Military Ridningens Formel 1

GINSBORG


www.natasjachristensen.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Min...
Forfatter: 
Dato:  28-09-2009 12:42

Hej.


Min hoppe fra 11 juni 2008 er lige knap 160 og hende regner jeg med bliver 172 cm..

Min forventede stang er tager udfra hun var 152 cm som 1 års..

Størrelsen passer mig fint, bare hun bliver ved med at være så ædel som nu


Her er et foto at damen fra aug 2009


og fra juli 2008




Sælges:

3 års Hingst efter BH Del Quinto/RDH hoppe/Solos Landwind

Super dejlig nem hingst, er pt i tilridning


Team Cornett

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  28-09-2009 16:47

Hejsa

Min hoppe er 1.65 og hun er fra 22 Maj 08.

Hun er en shire og jeg regner med hun bliver 1.77 i stang

/Mia







HELDIG EJER AF SHIRE DAZZLING LADY LARA!


0
0
Svar på denne tråd
 
 Hoppeplag
Forfatter: 
Dato:  29-09-2009 11:07

"Min" hoppeplag fra den 26/4-2008 har vi lige målt til 157 cm. i stang. Vi prøvede også lige at lave sigøjnermålet på hende, og det siger, at hun ender på ca. 168 cm. i stang. Så det passer vidst meget godt.


Efter at dømme efter hendes størrelse ved fødslen, havde vi skudt hende til at blive mellem 168-172 i stg. Det passer os meget fint, at der endelig kommer lidt størrelse på. Hopperne i stammen er ikke for store (M. 160, MM. 157, MMM. 151)


Og der er jo ikke for mange store knabstruppere, så det vil være fint at have en god størrelse også at vælge hingst efter.





Hilsen
Tina










0
0
Svar på denne tråd
 
 Hoppeplag
Forfatter: 
Dato:  29-09-2009 14:17

Hej,


Min hoppe fra 3. maj sidste år er nu ca. 164 og det tyder på hendes søster fra i år vokser lige så hurtig.


Jeg forventer de begge slutter på omkring 175


Hilsner

Lina


SÆLGES:

Duchesse: Bedste hoppeføl ved BH Følcamp. efter Casir Ask/Willemoes

Desiré: Lækker 1 års plag efter Casir Ask/Willemoes.

- se nærmer information på min præsentation.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider