"Min" hoppeplag fra den 26/4-2008 har vi lige målt til 157 cm. i stang. Vi prøvede også lige at lave sigøjnermålet på hende, og det siger, at hun ender på ca. 168 cm. i stang. Så det passer vidst meget godt.
Efter at dømme efter hendes størrelse ved fødslen, havde vi skudt hende til at blive mellem 168-172 i stg. Det passer os meget fint, at der endelig kommer lidt størrelse på. Hopperne i stammen er ikke for store (M. 160, MM. 157, MMM. 151)
Og der er jo ikke for mange store knabstruppere, så det vil være fint at have en god størrelse også at vælge hingst efter.