Når de er kåret er de kåret. Man kan stille dem om hvis man vil forbedre karakterene. Det ville jeg ikke gøre i dit tilfælde, da de er meget fine dem hun har.
Man kan så deltage i skuer, satse på en brugsprøve og stille afkomst samlinger. Ved ikke om de har elite hoppestatus hos knab. eller kan man også det. Der må du lige læse kravene.