Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 Hvilken hingst ?
Forfatter: 
Dato:  23-09-2009 23:07

Jeg går med tanken om måske at lave et føl på min springhoppe når hun er ved at være færdig med sin karriere... MEN


Hvilken hingst ville i bedække en KWPN hoppe med ?

Hun er brun med en lille blis, går sb i spring og er efter Burgraaf, landgraf, osv. hun er kraftig bygget og 170 høj, utrolig god benstilling.

Jeg kunne evt. godt tænke mig noget forædler blod.

Det skal selvfølgelig være en springhest ;-)

Mine egne tanker er lidt hen ad noget krake ask, dog er jeg ekstrem vild med favorit ask (han bedækker dog ikke endnu).

Uno's safier måske ?





kom med forslag, (man skal jo være i god tid)



http://www.trendgirl.dk/ven/97122/


Shop Gratis, det virker :-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Det lyder jo
Forfatter: 
Dato:  24-09-2009 13:37

som en fin hoppe du har dig der.


Hvis hoppen har haft føl før og du har nerver til at bruge frostsæd, så er der jo også en angloaraber hingst i tyskland der hedder Bonaparte AA, som har gået springklasser på højt niveau.


Du kan jo prøve at google ham; jeg synes han er en rigtig dejlig hingst.


Mvh Janni


Ædelt og udtryksfuldt DV hingsteføl

til salg

0
0
Svar på denne tråd
 
 hvad er afstamningen helt præcist
Forfatter: 
Dato:  24-09-2009 13:39

for burgarff er jo ud af landgraff, er det linieavl på landgraff?


hvad er f. mf. og mmf og hvordan er resten af hopperne i tavlen kåret. hvis du eventuelt sender mig hestens navn, kan jeg bare selv slå det op.






Med venstre hånd
Line og Calano


GRÅ POWER- For mere magt til skimlede heste


Opstaldning af islænder/pony i Helsinge, skriv for info

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  24-09-2009 21:13

Et bud kunne være Favoritas XX, Mytens XX, Mighty Magic XX (har dog så vist jeg husker Landgraf i 3. led), desuden har jeg en svaghed for Diarado, men ham kommer jeg aldrig til at bruge, da finansministeren herhjemme synes han er for dyr.



Til salg for avler:

9 års DH hoppe efter Bøgegårdens Lantano

5 års DS hoppe efter Bøgegårdens Quattro

4 års vallak efter Bøgegårdens Quattro


Stævneskab købes

Send besked

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider