Jeg går med tanken om måske at lave et føl på min springhoppe når hun er ved at være færdig med sin karriere... MEN
Hvilken hingst ville i bedække en KWPN hoppe med ?
Hun er brun med en lille blis, går sb i spring og er efter Burgraaf, landgraf, osv. hun er kraftig bygget og 170 høj, utrolig god benstilling.
Jeg kunne evt. godt tænke mig noget forædler blod.
Det skal selvfølgelig være en springhest 
Mine egne tanker er lidt hen ad noget krake ask, dog er jeg ekstrem vild med favorit ask (han bedækker dog ikke endnu).
Uno's safier måske ?
kom med forslag, (man skal jo være i god tid)