Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 Bonansa DSP
Forfatter: 
Dato:  15-09-2009 10:18

Er der nogle kære HN'er der ude, der har benyttet sig af denne hingst og dermed kan fremvise lidt afkom, komme med meninger og erfaringer i denne forbindelse?


Jeg overvejer ham nemlig til min forvoksede pony/mini hest.


Resultatet skulle gerne kunne give mig en pony.


Så alt hvad i har - HIT ME....


Oldenborg til salg:


Direkte fra avler: www.lundehoj.dk


Der sælges ud - føl-hopper, føl, ungheste, ridehest -

Ring og giv et seriøst bud nu!


0
0
Svar på denne tråd
 
 bonansa
Forfatter: 
Dato:  16-09-2009 21:21

hejsa


jeg har nu ikke avlet med bonansa. men jeg har købt en hoppe efter ham. hendes mor er 148 og så bonansa. hun er 3 her til januar og er omkring 140 - håber hun tager et par cm mere,


mvh


cille viby

0
0
Svar på denne tråd
 
 Bonansa søn
Forfatter: 
Dato:  17-09-2009 19:36

Hejsa,

Jeg har ikke selv avlet med Bonansa, men ejer en søn efter ham. Han er 10 år, Møgelholts Jambo. Hans mor er en stor 1'er pony, og Jambo er en max-måls 2'er (141 cm med sko).

Bonansa's børn bliver ofte meget ridelige, med især gode dressuregenskaber. Jambo blev A-pony i dressur da han var 8 år, og der går indtil flere andre Bonansa-sønner på konkurrencebanerne. Bla. Højvangs Bondeo, der var på Landsholdet til NM og Rivaldo, der også er A-pony i dressur. De to sidstnævnte er mig bekendt avlet på små varmblodshopper - og det må jo siges at være med særdeles godt resultat! :-) Stod jeg med en god lille hest, så ville jeg ikke tvivle så længe!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Takker
Forfatter: 
Dato:  17-09-2009 20:43

Det lyder jo helt optimalt med jeres heste - Må man se et billede af dem evt?


Nu har min hoppe selv bevægelse osv, men kunne godt bruge, at få tilført fundament, sadelleje og en "slukknap". Men det er positivt, at han kan give pony, på små varmblod. Så tør jeg godt give det et forsøg med min hoppe. Hun er jo kun 152....



Tilføres god skridt og galop vil det være helt perfekt :-)




Oldenborg til salg:


Direkte fra avler: www.lundehoj.dk


Der sælges ud - føl-hopper, føl, ungheste, ridehest -

Ring og giv et seriøst bud nu!


0
0
Svar på denne tråd
 
 Bonansa søn
Forfatter: 
Dato:  17-09-2009 20:48

Om Bonansa altid tilfører god skridt og galop ved jeg ikke, men lige for Jambo, er det hans stærke sider. Du kan se ham her: www.slaebaekgaard.dk/jambo.htm


Det skal lige tilføjes, at Jambo's mor, Møgelholts Eternity, er Sølvmedalje-hoppe og A-pony i dressur også. Både mor, far og søn er pt. aktive i dressur på Landsplan

0
0
Svar på denne tråd
 
 Skønn....
Forfatter: 
Dato:  19-09-2009 10:06

han er jo skøn Jambo - det er lige sådan en jeg gerne vil have ud af den røde :-)


Du skal have mange tak for hjælpen. Nu er jeg næsten overbevist om, at det skal være Bonansa. Så hvis alt klapper, så bliver hun ifolet næste forår.




Oldenborg til salg:


Direkte fra avler: www.lundehoj.dk


Der sælges ud - føl-hopper, føl, ungheste, ridehest -

Ring og giv et seriøst bud nu!


0
0
Svar på denne tråd
 
 hej hej
Forfatter: 
Dato:  21-09-2009 11:37

Du kan også se det forbilledlige Bonansa-afkom BonBon på www.123hjemmeside.dk/Bomgaarden

BonBon er kåret i DSP og har vundet alt, hvad han er kommet i nærheden af af skuer og kåringer. Hans mor er efter Landau.


Rikke.


www.supersportspony.webbyen.dk

avler af:

- Fandango (Boccia RSDH 192 X Follow Mee SPH 123)

- Saxo Højgård (Boccia RSDH 192 X Safari Højgård)

- RM Caiser (Hedemand´s Aurora RSSDH 335 X FS Champion De Luxe) ...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Prøv at skrive
Forfatter: 
Dato:  22-09-2009 16:19

til Anita herinde fra - hun hedder: pebber ♥Anika♥


Hun har lavet et par stykker efter Bonansa på en lille varmblodshoppe, og har vist en mere på vej.



Lil Chief No White


født d. 21 maj, 2008. Quarter Horse Stallion
Far: Satchmo Design
Mor: Great Shawnee Pine

Til Salg - ring for mere information

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider