Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

Ekst. kåring med føl
Forfatter: 
Dato:  13-09-2009 09:37

Hej

Vi skal til den sene eksteriør kåring på katrinelund med 2 hopper , de har begge føl med så nu er hovedbruddet hva med følle, de skal selvfølgelig med og har også bestilt boks til dem.

Når hoppen skal mønstres og vises løs skal føllet så med ? eller blive i boksen ? hva har i andre gjordt i samme situation ? den ene hoppe/føl er van til at være adskildt da hoppen er sat i arbejde.

det er begge gode føl og har fået af vide at det godt kan trække lidt op at have sådan en ved side..

Få forhånd tak for input

TILSALG:

-Hingsteføl efter BH. Doolittle/Temple Wind xx/Lavallo på RDH Hoppe, MM Bronze hoppe.

-Opstaldning af føl fra sep-okt, prima forplejning, stor boks og meget foldtid.

0
0
Svar på denne tråd

Jeg skal også afsted...
Forfatter: 
Dato:  13-09-2009 10:23

Jeg skal også afsted til Hjallerup med en 4-års med føl ved siden. Jeg tager føllet med til det hele, så får følle også lidt træning i samme ombæring.

Reni Nielsen, Stutteri Krone

www.stutterikrone.dk

Sælges; Hingsteføl efter Rush Hour/Donnergraf/Weltloewe, 3-års velgående hoppe efter Londonderry/Bernstein (i proffesionel ridning)

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  13-09-2009 10:30

Hej

Jeg vil helt klart gøre det samme som Reni. Jeg har set når hopperne kommer løse i hal et fremmed sted og uden føl. Det bliver rent stakkato gangarter. De er spændte, det giver ikke gode karakter.

Held og lykke med kåringen MVH Hanne.

0
0
Svar på denne tråd

takker
Forfatter: 
Dato:  14-09-2009 09:20

Det var også det jeg regnede med, også siden der er nogler ok føl ved siden af som gerne måtte tælle den rigtige vej.

Tak Hanne

Må håbe det bedste , den ene er en med dyrlæge erklæring og med et zack føl og den er anden er en ommer. Vi fremstillede ikke selv hoppen og den var meget anspændt så håber at vi kan få hende til at slappe af og med et eliteføl ved siden måske trække nogle karakter lidt op.

TILSALG:

-Hingsteføl efter BH. Doolittle/Temple Wind xx/Lavallo på RDH Hoppe, MM Bronze hoppe.

-Opstaldning af føl fra sep-okt, prima forplejning, stor boks og meget foldtid.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider