Hej
Vi skal til den sene eksteriør kåring på katrinelund med 2 hopper , de har begge føl med så nu er hovedbruddet hva med følle, de skal selvfølgelig med og har også bestilt boks til dem.
Når hoppen skal mønstres og vises løs skal føllet så med ? eller blive i boksen ? hva har i andre gjordt i samme situation ? den ene hoppe/føl er van til at være adskildt da hoppen er sat i arbejde.
det er begge gode føl og har fået af vide at det godt kan trække lidt op at have sådan en ved side..
Få forhånd tak for input