Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 Hvem ville du ifole med? DOA
Forfatter: 
Dato:  09-09-2009 11:00

Er ret spændt på at høre hvad andre DOA folk ville komme på to af vores hopper. Hingsten er dog valgt til den ene af hopperne, men venter lidt endnu med at røbe mere.


Hoppe 1:


Halkjærs Penelope eft. Uffe Korshøjgaard/Kimmi af Nørhalne, kåret med følgende karaktere og beskrivelse: 8778 77 787 8

"Middelstor hoppe af god type. Passende dybde og bredde. Typisk hoved. Middellang hals. Lidt stejl skulder med god længde. Velmarkeret, middellang manke. God overlinie. Velformet kryds. Lemmerne passende føre, lidt indfodet begge for, gode hove for. Lidt uklare haser. Bevægelsen ret god i skridt og galop. God og taktfast i trav."

Penelope er målt til kåring 163 cm og er 3 år.



Hoppe 2:


Urd eft. Urprinz/Gorm Damsgård kåret med følgende karaktere og beskrivelse: 9877 87 888 9

"Middelstor hoppe af god type. Kønt hoved. Velansat hals. God skulder og manke. Lidt muskelfattig lænd. Godt kryds. Velstilllede lemmer. Bevægelsen god i skridt og ret god i trav. God i galop."

Urd er målt til hoppekåring 165 cm. Hun er 16 år og tildelt sølvmedalje.



Glæder mig til at høre hvad i ville komme på



Stump - Det' mig!!


Lykkelig ejer af de smukkeste hoppeduller


-En rigtig hest er en oldenborg ;-)


Velgående blandingshoppeføl byttes/sælges!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Har kun en enkel
Forfatter: 
Dato:  13-09-2009 11:11

Baccarat XX fordi han er super lækker med godt ekstriør som jo skal bevares.


Jeg er ikke DOA avler, men da der jo nok skal lidt XX ind omkring så ville han være mit bedste bud.


Håber ikke jeg bliver sablet ned.


Hvad har du selv valgt.



DELTAGER HN-TRÆF 2009


Hvor verdens behov og dine talenter mødes, der findes dit kald!



0
0
Svar på denne tråd
 
 dejligt....
Forfatter: 
Dato:  13-09-2009 20:44

Ja jeg har også brugt Baccarat xx... Fantastisk hest.... Jeg har en 1 års hoppe efter ham, hvor Rarus er morfar... Fløjføl til følskue... og nu venter jeg 2... Tror meget på denne hingst, og venter store ting af det afkom der kan komme ud af dem jeg avler her... Med det mener jeg, at de 2 der kommer måske ikke bliver SUPER men det forventer/håber jeg deres afkom gør.... Det er en langsigtet plan jeg har gang i her...


Stump... dit hingstevalg må du ta ud fra hvad dine hopper mangler, og på hingstelisten finde den hingst der bedst komplimentere dine hopper....




OLDENBORGHESTE FRA ØSTENSGAARD

CAMILLA LARSEN



0
0
Svar på denne tråd
 
 Flyinfact xx
Forfatter: 
Dato:  13-09-2009 21:06

Jeg har valgt at bruge Flyinfact xx på min olle hoppe.

Han er pt ikke kåret hos doa, men afkom kan kåres som 3 års jævnfør eu hingstereglerne. Boy stiller ham vidst til kåring til foråret hos DOA.

Flyinfact xx er kåret med 9 i helhed hos dv, og er et totalt glansbillede. Jeg ser meget frem til de to føl jeg skal have efter ham i 2010.


Sælges:

2 års hingst Hector efter Nando/Stravinky xx pris 60.000 kr

www.heste-nettet.dk/lodge/18336/ hest/ ...

www.stald-egebjerg.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 hæ Hæ...............
Forfatter: 
Dato:  13-09-2009 23:08

Helena kan du se;) Jeg nævnte jo også Baccarat


Venter ligesom Camilla også et til næste år, men alt det ved du jo





0
0
Svar på denne tråd
 
 Prøv kirsebærgårdens Joker
Forfatter: 
Dato:  17-09-2009 14:05

Hej


Med den fine hoppe du har burde du lave noget rent.

Brug evt. Kirsebærgårdens Joker


Han laver dejlige smukke rideheste


Bare et forslag


VH Tine

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider