Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

kåring af DV uden papir
Forfatter: 
Dato:  24-02-2004 20:15
Jeg har en veninde som ejer en DV blandingshoppe på 165 cm som hun gerne vil have kåret i F1 i dansk varmblod. Hun vil gerne høre om hendes hoppe så bliver brændemærket på kåringspladsen? Og om hoppens føl vil få DV´s brændemærke på låret?
Hvilke krav stiller DV til en sådan hoppe?

Håber på at nogen kan hjælpe os

Hilsen Linda
Jeg ejer shetlandshingsten Raptus af Nørvang SH 339. Han står til rådighed for sunde og registrerede hopper i 2004. Læs mere om ham og se billeder på min hjemmeside www.stutteridalbo.dk

0
0
Svar på denne tråd

hoppen
Forfatter: 
Dato:  24-02-2004 20:45
vil ikke blive brændemærket... selvom hun bliver kåret... men derimod et føl efter hende og en kåret DV hingst vil blive brændemærket med krone og bølge....
B-)
0
0
Svar på denne tråd

AAhhh, ka det nu passe
Forfatter: 
Dato:  27-02-2004 14:33
Der står da på DV's hjemmeside at hoppeafkom efter en F1 hoppe kun vil kunne komme i F2, og der kan de da heller ikke få krone og bølge, eller hvad? Det er først 3. generation der kan få DV's brændemærke. Sådan mener jeg det er i hvert fald. Correct me if I'm wrong...

Venlig Hilsen Lisette

0
0
Svar på denne tråd

Hejsa...
Forfatter: 
Dato:  27-02-2004 15:44

Jo, afkom efter F1 og F2 hopper kan godt brandemærkes med krone og bølje.

** Trine **

Elsk mig mest når jeg fortjener det mindst, for det er der jeg har mest brug for det...!
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider