Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 Oldenborg rideprøve d. 12. september
Forfatter: 
Dato:  07-09-2009 12:59

Hej


Er der nogle som skal afsted med deres heste og har fået katalog???


Jeg kan ikke finde noget på deres hjemmeside om det.


Mvh


Rikke




http://www.stutteri-bruun.dk

Til salg

hoppeplag Heartbreaker/Induc/Traumdeuter


0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  07-09-2009 13:23

Er det brugsprøven, du mener? Altså hvor hestene allerede blev indsynet efter eliteskuet?



Mvh. Julie

---


Medhjælper hos Vodagergård - Avl af danske oldenborg - Se mere på www.vodagergaard.dk


Alexia af Vodagergård †10.11.2008 -Du er savnet!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Julie...
Forfatter: 
Dato:  07-09-2009 23:15

Ja, det er afslutning af brugsprøven, hvor der samtidig bliver holdt endagsafprøvning af bla. trakehnere.


Jeg skal derned med min 4 års og ville gerne høre lidt tider osv..


Ved du noget???


Jeg har kontakt til mit avlsforbund, som forsøger at skaffe nogle oplysninger fra oldenborgerforbundet.


Mvh


Rikke




http://www.stutteri-bruun.dk

Til salg

hoppeplag Heartbreaker/Induc/Traumdeuter


0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  08-09-2009 00:03

Nej desværre. Det var mere fordi jeg troede, det måske var 1 dags prøve, du mente, og så er det jo slet ikke de enkelte avlsforbund, du skal have fat i.


Men generelt er det sådan, at man inden for DOA får besked om tiderne i sidste øjeblik Dog plejer det mest at være for dem, der ikke har hest tilmeldt til arrangementerne. De, der har hest med, plejer da at få katalog i god tid, så jeg forstår ikke helt, hvorfor du intet har hørt (selv om det er en trakehner, du har med).


Så vidt jeg husker, fra da vi havde en hest med, så kan du godt forvente at sætte hele dagen af. Ved ikke, om det er til nogen hjælp.


Ellers så prøv at ringe til berideren, der står for træning af hestene.



Mvh. Julie

---


Medhjælper hos Vodagergård - Avl af danske oldenborg - Se mere på www.vodagergaard.dk


Alexia af Vodagergård †10.11.2008 -Du er savnet!

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider