Jeg er den glade fodervært til et dejligt lille fjordheste hoppeføl.Hun er født 18/6,og dermed et "sent" føl,normalt ville jeg starte fravænning når hestene begynder at blive taget ind om natten,men måske er hun for lille til oktober? er der andre der har erfaringer på området?
Jeg fravænner aldrig før de er 5-6 måneder gamle, og som regel gerne lidt ældre. Nu har jeg jo flere føl gående sammen, og jeg fravænner typisk når den sidste er ved at være de 6 måneder, så nogle af dem er helt op til 8 måneder.