Min datters hoppe har fået en knæskade og dyrlægerne mener ikke at hun bliver ridehest igen - vi vil derfor forsøge at avle en ny ridehest til hende. Vi er selvfølgelig klar over at det måske ikke bliver som forventet - men vil rigtig gerne have en ny efter sol.
Vi (lidt over hals og hoved) forsøgt at ifole hende med HB Zack i år - og håber selvfølgelig at der kommer et føl ud af det. Men hvis vi skal være mere seriøse næste år - har jeg brug for lidt hjælp.
Sol er RDS hoppe med følgende beskrivelse:
Knap højtstillet hoppe, der mangler lidt feminint præg. Lidt mere bæring i bevægelsen ønskes. Brugsdel: Drs.: 705,0 Spr.: 620,0
Hun har en knap så god skridt.
Hun har BH Soprano som far og Carano som morfar.
Hvilken hingst skal vi vælge.
Vi vil gerne have en dressur hest med et fornuftigt hoved og god ridelighed.
