..... må simpelthen dele min glæde sammen med jer hestefolk, der forstår hvorfor!
Efter at have bøvlet med at få hoppen drægtig, er hun netop nu scannet drægtig med føl efter Jazz! Glæden er jo endnu større når man kan læse om de fantastiske egenskaber, som han giver videre til sine afkom.
Hvor spændende - skønt det lykkedes! Og så med Jazz - han er godt nok en lækker hingst! Må indrømme, at jeg også har overvejet ham... Hvad er det for en hoppe du har brugt ham på?
tillykke med det - det er en skøn følelse, specielt når det har drillet meget held og lykke med det hele, du skal nok få et skønt føl, når det er efter ham