Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 Jubiiii - Jazz baby i maven
Forfatter: 
Dato:  30-08-2009 12:49

..... må simpelthen dele min glæde sammen med jer hestefolk, der forstår hvorfor!


Efter at have bøvlet med at få hoppen drægtig, er hun netop nu scannet drægtig med føl efter Jazz! Glæden er jo endnu større når man kan læse om de fantastiske egenskaber, som han giver videre til sine afkom.


Sikken en dejlig dag!!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jazz baby :D
Forfatter: 
Dato:  30-08-2009 13:44

Hvor spændende - skønt det lykkedes! Og så med Jazz - han er godt nok en lækker hingst! Må indrømme, at jeg også har overvejet ham... Hvad er det for en hoppe du har brugt ham på?

0
0
Svar på denne tråd
 
 hvor skønt...
Forfatter: 
Dato:  30-08-2009 14:02

tillykke med det - det er en skøn følelse, specielt når det har drillet meget :-) held og lykke med det hele, du skal nok få et skønt føl, når det er efter ham :-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Anne-Sophie
Forfatter: 
Dato:  30-08-2009 14:09

Jeg har brugt ham på min hoppe efter Temple Wind/Leonardo II.

Det er jo kun muligt med frost-sæd, så det kræver at man alliere sig med en god dyrlæge til projektet.


Så nu håber jeg sørme hun holder på føllet!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tillykke tillykke
Forfatter: 
Dato:  30-08-2009 18:21

Det kan jeg sørme godt forstå du glæder dig til :)


Hilsen


Margrethe


Stald-Sortebjerg

www.stald-sortebjerg.dk


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider