Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

naturlig
Forfatter: 
Dato:  28-08-2009 10:34

Hej alle

Nu har jeg lige været ved scanning med min hoppe og hun er desvære ikke drægtig.

Jeg snakkede lidt frem og tilbage med dyrlægen om at næste år skulle hun insermineres, da hun stresser meget desvære

Men på vej hjem i bilen kom jeg i tanke om der evt er nogen her inde der har en hingst i skjern-videbæk egnen, som laver naturlig bedækning.

Den behøver ikke været kåret

MVH

Tina

0
0
Svar på denne tråd

hvilken ...
Forfatter: 
Dato:  28-08-2009 10:45

Pt. er der løsdrifts-pladser ledige i min hests stald, vest for Århus. Meget velegnet til plage.

Come as you are, as you were, as I want you to be.
As a friend, as a friend, as an old Enemy.

- Nirvana

0
0
Svar på denne tråd

hej hej
Forfatter: 
Dato:  28-08-2009 11:18

Hej Lone

Jeg har brugt stardust oppe fra katrinelund, men dyrlægen mente at hun var stresset oppe på katrinelund, og synes ikke at hun skal bedækkes på en hingste station.

Så var det at jeg tænkte at hvis nu der var et rolig sted her i omegen og jeg besøgte hende, så kunne det måske være at hun kom i fol ved en naturlig bedækning.

0
0
Svar på denne tråd

Prøv kirse
Forfatter: 
Dato:  28-08-2009 14:57

Tina.

prøv kirsebærgårdens Joker som Lone anbefaler. Han står i videbæk og alfred kører ud med hingsten. jeg har fået to smukke føl efter ham som begge har fået 8 i helhed til følskue. Du kan se Jaguar og Super nova på min præsentation. prisen på bedækningen er mega fair.

Sælges:

2 års hingst Hector efter Nando/Stravinky xx pris 60.000 kr

www.heste-nettet.dk/lodge/18336/ hest/ ...

www.stald-egebjerg.dk

0
0
Svar på denne tråd

ej hvor super
Forfatter: 
Dato:  28-08-2009 15:11

ja det kunne være dejlig hun kunne blive bedækket her hjemme når hun nu har det sådan.

Er det sådan at i evt kan sige mig hvad han koster for en bedækning ??

MVH

Tina

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider