Så har vi været afsted til TAF eliteskue i weekenden med vores hingsteføl (som vel efterhånden er en plag) Royal Edition, og det gik over alt forventning.
Uheldigvis var hans mor Roxy kommet til skade med sit bagben i ugen op til, og var temmelig dårligt gående. Og hvad gør man så? Man tager da ham med sammen med hans reservebedste 
Vi har en ældre hoppe, som er meget sød ved føllene og fungerer lidt som en bedstemor. Af samme grund kalder vi hende til dagligt for "Flyvende farmor".
Jeg var nu lidt nervøs for hvordan det skulle gå, om han nu ville følge hende.
I ridehuset havde han mest travlt med at springe på stakkels farmor, og fik slet ikke vist sin eller udemærkede trav.
Så da han skulle lukkes løs på udendørsbanen var det lidt med hjertet oppe i halsen. Jeg turde ikke rigtig give den gas, af frygt for at han tonsede afsted, men det skulle jeg da bare have gjort, for Royal holdt sig tæt op af Farmors side! De var bare så dygtige begge to!
Resultatet på dagens anstrengelser blev en reservefløjplads, og nogle henrykte tyske dommere der kom hen og sagde, at han var et hingsteemne i første klasse.
Behøver jeg at sige, at jeg er pave stolt
Både af Royal og også af Flyvende Farmor!
Der kommer lidt billeder senere.
Mor-Roxy havde så dyrlæge idag... Hun har fået et ordentlig træk i hoften, så hendes hofteled er voldsomt irriteret og hun har revet en stor flig af hoftehjørnet, som skal fjernes hvis den genere hende, så det var knap så sjov en melding 
Den kan jeg fjernes i lokalbedøvelse uden problemer, og hun skulle gerne komme sig fuldstændigt, men det tager jo nok lidt tid..