Jeg har ikke et certifikat på Una og derfor ringede jeg til LR.
Den flinke dame der inde mente jeg skulle kontakte tysk trakehner forbund og bede dem om at sende mig et nyt, men jeg kan ikke skrive på tysk.
Den gamle ejer kan jeg bare slet ikke finde, men det er heller ikke ham som er registreret som ejer. Jeg spurgte om jeg så kunne kontakte den dame som er registreret som ejer af hesten og det mente LR ikke ville hjælpe noget.
Hvad gør jeg?
Hvis jeg får et nyt certifikat fra tyskland, så vil damen i danmark jo stadig stå som ejer, ikke????