|
|
| Holms Bajar |
| Forfatter:  |
Annie |
| Dato:  |
20-02-2004 14:25 |
|
er der nogen der kan hjælpe min hests morfar skulle være Holms Bajar men jeg kan ikke finde nogen inde på heste data under det navn? mvh Annie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tittel Tuttel... |
|
|
Hvad hedder din hest? Hvem er dens mor og far?
** Trine **
Elsk mig mest når jeg fortjener det mindst, for det er der jeg har mest brug for det...!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Svar til trine |
Annie |
21-02-2004 08:02 |
|
Hej Trine min hest hedder Flicka jeg ved ikke om det er stavet korekt og dens far skulle være Flamme ox hvad moderen hedder har jeg ikke fået oplyst men hendes morfar skulle hedde Holms Bajar eller lignende men jeg kan ikke finde en hest under det navn inde på Heste Data hun skulle iøvrigt være 32% Holstener og 68% Araber og synes at det er underligt at den tidligere ejer ikke ved noget om dens afstamning når de så præcist kan sige hvad den er ! mvh Annie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| når der |
|
|
ikke er en stamtavle på din hest, så er det jo ikke sikkert det er dyr med en anerkendt afstamning og så findes de IKKE i LR databasen, desuden er der mange OX arabere som ikke er der.
Har DU husket at ejerskifte din hest i LR databasen??
En GOD hest har ingen bestemt farve eller race, men er et resultat af seriøs dokumenteret avl.
Succes får du ikke af at stjæle andres ting og sager på nettet
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sorry... |
|
|
...men der står intet der inde, om hverken Flamme eller din hoppe. Sorry.
** Trine **
Elsk mig mest når jeg fortjener det mindst, for det er der jeg har mest brug for det...!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Flamme |
|
|
er i databasen.
Har DU husket at ejerskifte din hest i LR databasen??
En GOD hest har ingen bestemt farve eller race, men er et resultat af seriøs dokumenteret avl.
Succes får du ikke af at stjæle andres ting og sager på nettet
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Til Jytte |
Annie |
21-02-2004 13:18 |
|
Hej Jytte har du et forslag til hvordan jeg så kan finde hendes forfædre ? jeg har ført hende til bage til at hun er blevet solgt af en dame med 7 Arabere i Marstrup for ca 3 år siden og har efetr lyst hende uden held ind til videre . Jeg har lige så kontaktet ejeren af Flamme for at se om hun havde registreret alle afkom efter ham , men hun havde kun haft ham i 6 år hun mente at den tidligere ejer havde registreret alle hopper der havde været ved ham og at hun havde billeder af alle følene men den tidligere ejer var forsvundet for hun ledte selv efter hende så den vej kunne jeg heller ikke komme videre mvh Annie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Til Trine |
Annie |
21-02-2004 13:21 |
|
Hej Trine jo Flamme står der inde under Flamme ox men under dens afkom kan jeg ikke finde min hoppe ,men da han tager imod alle slags hopper er det jo ikke sikkert at hendes mor var regisreret mvh Annie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet