Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 Laurids Crusador føl
Forfatter: 
Dato:  18-08-2009 22:10

Hej

Er der andre som har været heldige at få Laurids Crusador føl

Vil i vise billeder af dem

Der er lagt nye billeder ind af mit hingsteføl


VH Tine



www.stutteri-kirsebaergaarden.dk

Billede

0
0
Svar på denne tråd
 
 Laurids crusador føl
Forfatter: 
Dato:  18-08-2009 22:24

Hej

Jeg glemte da at sige at jeg også har fået

et dejligt hoppe føl efter ham.

Jeg skal nok få et billed ind på siden.


Desuden har jeg en skøn 1 års efter ham


VH Tine


www.stutteri-kirsebaergaarden.dk


Heste sælges

0
0
Svar på denne tråd
 
 mange ting
Forfatter: 
Dato:  19-08-2009 08:14

Hov dine fingre har byttet lidt rundt på d og e, men fin Lauries du har fået ;-)


UDLEJES

STOR boks med vindue midt i skoven, 10 min ad ridestier til stranden, 17 tønder land med græs, incl 2 dyrlægecheck årligt, sort havre og wrap ad libitum i Karlslunde 1500.-

Venlig hilsen Gitte
0
0
Svar på denne tråd
 
 Han er da
Forfatter: 
Dato:  19-08-2009 10:26

bare super vakker.


Hvordan foregår det LC? Skal hoppen til tyskland eller kan der sendes sæd (igen). Mener at have hørt at de ikke sender sæd efter ham.


Køb dansk, hjælper hele nationen.


RIP:

Bedstemor 27/09-28--06/11-08

Far 05/09-47--08/11-08


www.kolbaekgaard.webs.com


Molly sælges, se link
www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ hest/vis/208325/1/

0
0
Svar på denne tråd
 
 Lytter med
Forfatter: 
Dato:  19-08-2009 11:14

Jeg lytter lige med, har nemlig en fin kandidat til ham sku det være...



Til salg for avler:

9 års DH hoppe efter Bøgegårdens Lantano

5 års DS hoppe efter Bøgegårdens Quattro

4 års vallak efter Bøgegårdens Quattro


Stævneskab købes

Send besked

0
0
Svar på denne tråd
 
 Crusador xx
Forfatter: 
Dato:  19-08-2009 11:51

Hej Igen

Ja hopperne skal ned til tyskland !

Sæden er ikke den bedste så derfor

der er ikke frost efter ham i DK

og der sender ikke.


Mine hopper stod der længe , men heldigt at det

lykkeds at begge hopper blev ifol

Og 2 stk dejlige afkom har jeg fået.

LC er jo oppe i årene så vi må se om han er

frisk igen i 2010


VH Tine


www.stutteri-kirsebaergaarden.dk


heste sælges

0
0
Svar på denne tråd
 
 Fuldblodshingst
Forfatter: 
Dato:  19-08-2009 12:13

Jeg blev frarådet at bruge LC på min hoppe af min dyrlæge, da han ikke passede til hende. I stedet for blev jeg rådet til at bruge Likoto xx fra landsgestüt Celle. Det føl indfriede absolut alle mine forventninger...


Godt sat sammen med gode gangarter, hvad kan man forlange mere?


Nå et lille sidespring, held og lykke med jeres afkom efter LC.

0
0
Svar på denne tråd
 
 2 års Lauries Crusador
Forfatter: 
Dato:  19-08-2009 17:32

Jeg har også avlet et LC afkom... Han er fra 2007 og lavet på min Gefionhoppe (som er elitehoppe). Jeg syntes han tegner rigtig fin og er min lille yngling.


Det må da være dejlig for dig - Tine- at have et hoppeføl efter ham, det ville min store drøm.


Her er mine billder, men jeg har kun fold billeder:




0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider